תרבות ופנאי

לא עוצר: אליאב זוהר מכריז על מופע בכורה

זוכה העונה האחרונה של "הכוכב הבא", יופיע בסוף החודש בבארבי תל אביב: "אני מחכה לרגע הזה כל החיים שלי"
מערכת ice |  1
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
הקריירה של אליאב זוהר ממשיכה לנסוק. כזכור, בגמר הכוכב הבא שנערך לפני כשלושה שבועות, ושהתקיים בזאפה לייב פארק ראשון לציון, זכה זוהר - מועמד פייברוטי לאורך כל העונה וזאת לאחר שקיבל 41% מהקולות. זוהר גבר בגמר על הפיינליסטים: מיטב שרמן, ליבי פנקר ונופיה ידידיה. זוהר, בן 22 בלבד, ובנו של חבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר, ביצע בגמר שני שירים: "ים של דמעות" - אותו ביצעה זוכת כוכב נולד נינט טייב אי שם בשנת 2003, ושיר מקורי שחיבר בשם "מיכל". את שירו המקורי ביצע זוהר גם במהלך האודישן לתוכנית.
כעת, הזמר הכריז בחשבון האינסטגרם שלו, על המופע הבכורה שלו. המופע יתקיים במתחם הבארבי בתל אביב בסוף החודש, ה-30 לאוקטובר. זוהר הוסיף את הכיתוב הבא לצד הפרסום: "אני מחכה לרגע הזה כל החיים שלי. תמיד חלמתי לרגש אנשים במופע משלי ועכשיו זה סוף סוף קורה".
זוהר זכה לאחרונה למחווה מרגשת מלא אחר מאשר שלמה ארצי, שהעלה אותו לבמה בפני קהל של אלפי אנשים במהלך ההופעה שערך. זה קרה אתמול בערב, במוצאי חג הסוכות, כאשר ארצי העלה בספונטניות את אליאב זוהר שהגיע לצפות בהופעה בפארק רעננה, הופעה סולד אאוט בפני למעלה מ-7,000 איש. זוהר ביצע את השיר המקורי שחיבר "מיכל" על הבמה בלייב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה בשבילו שלא יובך אם לא יגיעו אם הרבה אנשים כי ה..
    יעל 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זכייה שלו לא הייתה אמיתית. הניצחון ניתן לו בגלל סיבות שאין לציין אותן ברשת, מי שיודע יודע
    סגור