תיירות
בלי מושבים אמצעיים: חברת התעופה הישראלית שמשנה את הכללים
חברת תעופה ישראלית חדשה שוברת את כללי המשחק ומציעה חוויית טיסה שלא דומה לשום דבר שהכרתם. בלי מושבים אמצעיים, בלי בטן מטוס ועם חוק מפתיע לגבי היציאה – איך זה באמת עובד?

בחודש דצמבר 2024 נעשתה היסטוריה בישראל. חברת התעופה אייר חיפה הייתה לראשונה אחרי שנים רבות חברת תעופה חדשה שיצאה לדרכה, וייחודיותה הייתה שנמל הבית שלה הוא חיפה, ולא נתב"ג, בניגוד לשאר חברות התעופה.
אמנם את צעדיה הראשונים עשתה לא לפי התוכנית והמריאה ונחתה בנתב"ג מאחר שהיה זה בעיצומה של המלחמה בצפון, ולא ניתן אישור בטחוני לפעילות, אולם כיום היא כבר ממריאה ונוחתת מחיפה ליעדים השונים ובהם: לרנקה בקפריסין, אתונה ביוון, אילת, ומאפריל גם לפאפוס שבקפריסין.
כל הטיסות מתבצעות בשלושת מטוסי ה-ATR 72-600 החדישים של החברה, המהווים את צי המטוסים הצעיר ביותר בישראל.
אולם, אם חשבתם שבכך מסתיימת הייחודיות של החברה, מסתבר שממש לא. המטוס שלהם הוא ממש לא המטוס שאתם רגילים אליו מחברות התעופה הישראליות האחרות.
החידוש הבולט ביותר של החברה הוא העובדה שבמטוסיה אין מושבים אמצעיים. מדובר בבשורה של ממש עבור מי שתמיד חשש למצוא את עצמו לכוד בין שני נוסעים זרים. באייר חיפה כל שורת מושבים מורכבת משניים בלבד – מושב חלון ומושב מעבר.
אך זו רק ההתחלה. בניגוד לחברות אחרות, באייר חיפה אין בטן מטוס – כל המזוודות מאוחסנות בתא הנוסעים עצמו.
ואם חשבתם להזמין את מושב מספר 1 כדי לרדת ראשונים מהמטוס – תחשבו שוב. באייר חיפה הכניסה והיציאה נעשות אך ורק מהדלת האחורית, כך שנוסעי השורה הראשונה דווקא יהיו האחרונים שיורדים מהמטוס.
עוד ב-
האם אלפי הנוסעים שכבר נסעו בחברה אוהבים זאת? ימים יגידו, אבל דבר אחד בטוח – אייר חיפה מציעה חוויה שונה לגמרי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה