תיירות

המטוס הראשון מגיע: חברת התעופה החדשה של ישראל יוצאת לדרך

אייר חיפה של ניר צוק תקלוט היום את המטוס הראשון שלה שינחת אחה"צ בשדה התעופה בחיפה. תחילת הפעילות צפויה להיות בספטמבר הקרוב
מערכת ice | 
תעופה (צילום shutterstock)
יום חגיגי בחברת התעופה החדשה של ישראל, "אייר חיפה". היום (ראשון) אחר הצהריים צפוי לנחות בשדה התעופה בחיפה המטוס הראשון שרכשה החברה מדגם ATR 72-600, הנושא את אותיות הרישוי הישראלי 4X-IHA וכולל כ-72 מושבים.
ביום חמישי האחרון התקיים בטולוז שבצרפת טקס לרגל קבלת המטוס, בהשתתפות משלחת של הנהלת אייר חיפה, בראשות השותפים המייסדים גונן אוסישקין, ליאור יבור ומיקי שטרסבורגר. המייסד הנוסף של אייר חיפה, המיליארדר ניר צוק (מנכ"ל פאלו אלטו) לא נכח בטקס.

טקס ההשקה בטולוז. צילום: אייר חיפה
המטוס נמסר להנהלת החברה ע"י הנהלת היצרנית הצרפתית-איטלקית ATR, שבבעלות משותפת של קונצרן איירבאס וקבוצת לאונרדו. דגמים קודמים של מטוס זה הופעלו בעבר בישראל, אך זוהי הפעם הראשונה שהדגם החדיש יופעל ע״י חברת תעופה ישראלית.
אייר חיפה נמצאת בשלבים הסופיים של הליך קבלת רישיון ההפעלה המבצעי מרשות התעופה האזרחית. עם השלמת התהליך, הצפוי במהלך חודש ספטמבר 2024, החברה תודיע על המועד להשקת הפעילות ותחל במכירת הכרטיסים.

חברת התעופה החדשה תפעיל טיסות קבועות בתדירות גבוהה, לאורך כל השנה, מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה לאילת ולמגוון יעדים באגן הים התיכון והסביבה, במחירים נוחים ותחרותיים, בנוחות ובבטיחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה