ויראלי

טיטי איינאו מתפוצצת על 'הארץ': "עיתון עלוב, משמיטים עובדות"

הדוגמנית זועמת על הצגת האירועים האחרונים בעיתון: "אתם עיתון שאמור להציג את האמת ואתם בוחרים להציג צד אחד באור רע מאוד בזמן שהחיילים שלנו עומדים יום וליל על מנת שתוכלו להמשיך להדפיס את העיתון העלוב שלכם"
מערכת ice |  1
טיטי (צילום אור גפן)
טיטי איינאו מתפוצצת על עיתון 'הארץ' הוותיק בסטורי חדש שהעלתה לאינסטגרם שלה, זאת לאור העובדה שסיפור הרצח של חיילת משטרה צבאית במחסום שועפט הושמט לחלוטין ודווקא סיפור על מותם של ארבעה פלסטינים דווקא כן מצא את דרכו לעיתון.
איינאו כתבה: "אתם יודעים מה הבעיה בכל הסיפור הזה? שזה עיתון באנגלית שהרבה קוראים אותו! איפה החיילת נעה שנהרגה במחסום על ידי מחבל שבא ממזרח ירושלים! למה בכותרת למעלה לא ציינתם שזה חיילים שנורו על ידי מחבל ולמטה אתם מדגישים את הגיל ואת זה שצה"ל הרג ארבעה פלסטינים בדגש על הצבא ובדגש על זה שהם ילדים".

היא המשיכה: "עצוב וכואב הלב, כן - אבל למה למעלה אתם לא מציינים את העובדות? למה אתם עיתון הארץ מחליטים בכזו גסות להשמיט עובדות? אתם עיתון שאמור להציג את האמת ואתם בוחרים להציג צד אחד באור רע מאוד בזמן שהחיילים שלנו עומדים יום וליל על מנת שתוכלו להמשיך להדפיס את העיתון העלוב שלכם".
לסיום כתבה בנחרצות: "זוכרים את הסטורי הזה? שהעלתי בשבת, על עיתון הארץ מתייחס לפיגוע במחסום שועפט, לא ציינו שזה מחבל ושזה פיגוע, לא את החיילת שנהרגה, בגדול לפי מה שכתוב למעלה מוצגת תמונה שכל אחד יכול להיות היורה. לעומת מה שכתוב בכותרת הכתבה למטה...שימו לב לצורת הדיווח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן לסגור את כתב התעמולה העויין הקרוי הארץ
    חנוך 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או לפחות למנוע מגופים ממשלתיים וציבוריים לשלם לו.
    סגור