ויראלי

יבגני זרובינסקי מושפל: זו הסיבה שסולק מהבר

בילוי רגיל לחלוטין של אושיית הרשת קיבל תפנית לא צפויה, כאשר התבקש מהמנהלים לעזוב את מקומו הקבוע עבור אחד מבכירי העולם התחתון, זאב רוזנשטיין. כיצד הגיב?
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי
עוד ערב לא שגרתי עבר אתמול (ראשון) על אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, כאשר כפי שפרסמה כתבת mako, יפעת הללי, הגיע עם חברים לבר ברחוב רוטשילד בתל אביב וקיבל יחס של מלכים, עד שפשוט קופל מהשולחן של קיבל וממש הועזב מהמקום.
נוכחים במקום סיפרו כי: "אחד ממנהלי הבר ניגש אליו וביקש ממנו בנימוס לפנות את הכסאות עליהם הוא והחברים שלו ישבו. ראיתי שיבגני לא מבין על מה מדובר כי זו בקשה מוזרה ולא מקובלת להקים אנשים שכבר יושבים ומבלים מהמקום שלהם. אחרי כמה דקות מנהל הבר שדיבר איתו סימן לו שהוא צריך את המקומות הספציפיים האלו לאדם חשוב שהגיע. שתי דקות אחרי יבגני והחברים קמו ופינו את המקום".
מה גרם לתקרית הזו? מסתבר שהאדם החשוב שהגיע היה זאב רוזנשטיין, אחד מבכירי העולם התחתון בליווי אנשיו, וברגע שמנהל המקום סימן ליבגני עבור מי הוא מתבקש לפנות את המקום, בחר זרובינסקי לא לעורר מהומה ועזב.
מהבר התל אביבי מסרו: "לא מכירים את המקרה", יבגני סיפר להללי: "אגיד לך ת׳אמת, הייתי ביום הולדת של חבר ואחרי כמה צ׳ייסרים, אני כבר לא זוכר מה קרה שם". מטעמו של זאב רוזנשטיין טרם התקבלה תגובה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבין את הסיבה
    דז'יגן 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחי בחשש שיתנקשו בחייו בכל מקום שיהיה בו, תמיד יבחר להימצא בפינה שמאפשרת לסרוק בעיניים את הנוכחים במקום ואת אלה הנכנסים אליו.היתה זו סיבה ביטחונית גרידא ולא ממניע אחר, כלשהו.
    סגור