ויראלי

מאיה ורטהיימר מתפוצצת: "זה פשוט כואב, סגרנו את הנושא"

אושיית הרשת והשחקנית יצאה בתקיפות נגד השאלה 'האם היא בהיריון' על ידי אחת העוקבות: "אין לכם מושג מה קורה מאחורי הקלעים וכמה זה מורכב לקבל כזו שאלה שהיא יעני בקטנה. אתם הכי רוצים לשאול בקטע הכי נחמד ומתוק"
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר והבת אסיה
לאחר שנשאלה באינסטגרם שלה האם היא בהיריון והתלוצצה על כך וכתבה 'כן', השחקנית מאיה ורטהיימר העלתה באינסטגרם שלה הסתייגות מהשאלה והבהירה כי היא לא באמת בהיריון, כשהיא דורשת מהעוקבים להפסיק לשאול דברים שכאלה.
"לא הבנתי למה יש לגיטימציה ב-2022 לשאלות האלה, כי די כבר אכלו את הראס עם 'צאו לי מהרחם'. למען הסר ספק, אני לא בהיריון", כתבה ורטהיימר והוסיפה: "כל השאלות של 'לא בא לכם עוד אח או אחות, יש כאלה שלא בא להם".

עוד הסבירה: "יש כאלה שסגרו את הבסטה, יש כאלה שמלכתחילה זה לא מדבר אליהם ויש בנות שעוברות טיפולים ואוכלות הורמונים לארוחת הבוקר ורוצות ממש ממש רוצות אבל וואלה זה לא קורה. יש כאלה שזה פשוט מורכז ומפחיד עבורם, אין סוף של תרחישים".
לסיום טענה: "אין לכם מושג מה קורה מאחורי הקלעים וכמה זה מורכב לקבל כזו שאלה שהיא יעני בקטנה. אתם הכי רוצים לשאול בקטע הכי נחמד ומתוק, אבל זה פשוט כואב. אתם סקרנים? תתאפקו, לא שואלים בשום סיטואציה. סגרנו את הנושא, תודה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך נדע איפה הגבול כשמאיה בעצמה חושפת בלי סוף בכל ראיון (ל"ת)
    צבועים 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור