ויראלי

מאיה ורטהיימר מתפוצצת על WOLT: "סכנה אמיתית, קחו אחריות"

אושיית הרשת במתקפה על ענקית השליחויות: "יש לי אפס סובלנות לדבר הזה. הכח בידיים שלנו ואני הולכת להשתמש במדיה הזאת של הרשת כדי לדברר את העניין", ואיך הגיבה החברה לדברים הקשים?
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)

לרוב היא מדברת על חייה האישיים והלבטים שהיא חווה, אך מאיה ורטהיימר, אושיית הרשת והשחקנית גם לא חוסכת בביקורת בנושאים בוערים וכעת על הכוונת שלה ענקית שליחויות האוכל WOLT.

לאחר שנתקלה לדבריה בשליח של חברת wolt שנהג לטענתה בצורה חסרת אחריות ומסוכנת, היא פנתה באינסטגרם בו יש לה כחצי מיליון עוקבים וגם באופן ישיר לחברה כשהיא מבקשת מהם לקחת אחריות על השליחים שמהווים סכנה בדרכים.
 



בסדרה של סטוריז שהעלתה כתבה ורטהיימר: "אין לי דרך לראות שום מספר על התיקים. אני עצבנית ואני הולכת להיות השוטר הרע. אני מעוניינת שהמספר הזה יהיה בענק על התיקים ובכל הצדדים וגם על החולצות של השליחים. יש לי אפס סובלנות לדבר הזה. הכח בידיים שלנו ואני הולכת להשתמש במדיה הזאת של הרשת כדי לדברר את העניין", הוסיפה. 

מ-Wolt ישראל נמסר:  "בטיחות בדרכים היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו מגלים אפס סובלנות לגבי עבירות תנועה ומדגישים זאת לכל אחד מהשליחים. בוולט פועלת מחלקה שמטפלת בכל פנייה או תלונה בנושא נהיגה של שליח ובמידת הצורך מסיימת את ההתקשרות עם השליח וחוסמת אותו מביצוע משלוחים בוולט".
עוד נמסר: "בשנה האחרונה אכן התחלנו למספר את תיקי השליחים כדי שגם באופניים חשמליים נוכל לזהות את השליח ואנחנו פועלים כל הזמן כדי להשתפר בנושא הזה. בנוסף, אנחנו פועלים על מנת לפתח פתרונות טכנולוגיים ואופרטיביים, בין היתר בשיתוף המשטרה, עיריית תל אביב והרלב"ד ".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תערוכה חדשה גלריה טובה אוסמן
    טובה אוסמן 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומעים בחדשות על הקטסטרופה בים המלח, שומעים על ניצול משאבים שגרם להווצרות בולענים .. מקשיבים ומצטערים לרגע וממשכים בחיי היומיום . לא כן האמנית שיאל נירן יהלום . שיאל הפנימה כפי שרק אמנים עם ססמוגרף רגיש מטמיעים מאורעות ומגיבים עליהם. כך עשתה שיאל . כפארלל לקושי יוצאת שרון פורטי בעבודות חומריות המכוונות לשמחת חיים כמו השיר האיטלקי ״ טעם המלח״ פורטי נוגעת במים בחדוות המים עם חומרים כרדי מייד - שברי חרסים שברי זכוכיות ועץ ושמן - יוצרת ומנסה לתפוס ולשמר דרך אמנותה את עולם הנעורים האבוד. במסגרת אוהבים אמנות של עיריית תל אביב
    סגור