ויראלי

אנה ארונוב מתפוצצת: "אל תצפרו כל היום בלי סיבה"

שופטת רוקדים עם כוכבים כועסת על הנהגים בכביש: "קצת התחשבות בסביבה! תחשבו שבכל רגע כזה, יש כמה עשרות ילדים בסביבה שישנים ואתם הורסים להם את השינה"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
אנה ארונוב, שופטת 'רוקדים עם כוכבים' של קשת 12, כועסת על הנהגים בישראל בשל תרבות הנהיגה וההרגל המגונה על הכביש לצפור גם כשאין בכך צורך. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה, הסבירה בדיוק מדוע.
ארונוב כתבה: "יש לי פניה לכל הנהגים! תפסיקו לצפור בלי סיבה כל יום כל היום בעצבים! קצת סבלנות, קצת התחשבות בסביבה! תחשבו שבכל רגע כזה, יש כמה עשרות ילדים בסביבה שישנים ואתם הורסים להם את השינה".

עוד הוסיפה השופטת הכועסת במסר לנהגים הישראליים: "ואם אין סיבה מוצדקת או סכנה ממשית, אל פשוט תצפרו", והוסיפה האשטג חדש שהיא מבקשת לקדם "לא לצפירות", כשהסטורי על רקע בנה הישן.
אנה ארונוב, חשפה רק לאחרונה כי הגיעה לקבל תשובות במחלקת הסייבר של לאומי דיגיטל, לאחר שעברה ניסיון הונאה על ידי דוברי רוסית שמטרתם הייתה השגת פרטי חשבון הבנק שלה בלאומי. אהרונוב כתבה ברוסית: "האם כדאי לי להקליט את כל זה ברוסית, כדי שאתם תוכלו לשלוח את זה לסבתות, דודות וכו', או שאתם גם ככה אומרים להם את זה ברוסית ואין צורך בטקסט ברוסית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה