ויראלי

צפו: סערת טייפון עצרה את צילומי הישרדות VIP

סופה קשה פקדה את הפיליפינים, והפקת הישרדות VIP תעכב ככל הנראה את הצילומים בכמה ימים, והמשימות של בני השבט כמו גם מועצת השבט שכבר הדיחה כמה מועמדים, ייאלצו לחכות. עד כמה הסופה חזקה? צפו:
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום אינסטגרם)
שבועיים בלבד לאחר תחילת הצילומים בפיליפינים, הפקת הישרדות VIP של רשת 13 עצרה את הצילומים בעקבות מזג אוויר הקשה שפקד את המקום. הצילומים ייפסקו למשך הימים הקרובים.
הבעייתיות בעצירת הצילומים נעוצה במשימות שבני השבטים צריכים לעבור, כמו גם מועצת השבט שמביאה להדחה מבלי התייעצויות קודמות, דבר המעלה את השאלה כיצד בהפקה ישמרו על חוקי הפורמט בעקבות מזג האוויר? בהפקת הישרדות הגיבו כי הם נערכו לקראת הסופה ואף נקטו באמצעי בטיחות כדי לשמור על בריאותם ובטיחותם של השורדים. לדברי ההפקה, הצילומים עדיין נמשכים.
כזכור, לפני שבועיים וחצי, הגיעו משתתפי העונה החדשה לנתב"ג לקראת הטיסה לפיליפינים, שם נחשפו 18 המתמודדים של העונה החדשה: לה אייבנדר שהשתתפה במרוץ למיליון, השפית ג’קי אזולאי, כוכבי הבוזגלוס וקרובי המשפחה של השורד האחרון פאני ואוהד בוזגלו, אודליה סויסה, גדי פניבילוב ומעיין אשכנזי שכיכבו בעבר באח הגדול. בנוסף, ישתתפו גם כוכבת הישרדות לשעבר ליה גיל, השחקנית שירה פרבר, כוכבת הרשת ליזה ביך,  השייטת ורד בוסקילה, שוער העבר דודו אוואט, דן דן בולוטין הרפתקן שורד, כוכב הילדים יובל המבולבל, השחקנים קובי מאור והנרי דוד, והדוגמנים יונתן בשן ומייקל לואיס. 
מנחה התוכנית, גיא זוארץ, שיתף את תחילתה של סופת הטייפון ומזג האוויר הקשה בפיליפינים, במה שנראה כלא אפשרי לביצוע משימות וצילומים. צפו:

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח בטח אירוע בטיחותי עפו לכל המועמדים הפאות שלהם ברוח (ל"ת)
    עלאק סערה 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור