ויראלי

מגישת רשת 13 חוגגת בחו"ל ועוקצת: "בא לנו אזעקה"

מנחת "האח הגדול" ברשת 13 נמצאת בימים האחרונה בחופשה משפחתית בהרי הדולומיטים, ועוקצת את האזרחים שנשארו לחגוג סוכות בישראל: "מתגעגעות כל כך, שקט לנו פה מדי"

מערכת ice | 
רשת 13 (צילום freepik)
מגישת "האח הגדול" לירון ויצמן טסה לחגוג את חג הסוכות בחו"ל, בהרי הדולומיטים שבאיטליה.
לירון ויצמן שיתפה תמונות שצילמה בעודה אוכלת בנחת את ארוחת הבוקר עם בתה, ובציניות כתבה כי היא מתגעגעת לישראל: "מתגעגעות על כך, שקט לנו פה מדי. בא לנו איזה אזעקה שתטריף אותנו, שתוציא מאיתנו את המיטב".
בהמשך הוסיפה ויצמן וכתבה: "געגועים לבקרים של כיף ואדרנלין של כל הדם זורם לך בוורידים של לא צריך שעון מעורר כי למה. תקשיבו טוב, אנחנו זכינו".


(מתוך חשבון האינסטגרם של לירון ויצמן)
בסדרת סטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה חשפה ויצמן כי היא טסה עם משפחתה לאיטליה, ושם היא תבלה בתקופת החג. בסטוריז של לירון ויצמן מתגלות תמונות נוף מרהיבות מהמלון בו התמקמה המשפחה.
נזכיר כי לפני כשבועיים  מגישת "האח הגדול" שיתפה כי בעקבות דיווח מדאיג על מחבל ברחובות תל אביב היא נאלצה לקטוע בילוי במסעדה.  בסטורי שהעלתה  לירון ויצמן כתבה כי היא מבלה במסעדה כאשר לפתע עשרות אנשים שהיו ברחוב נכנסו פנימה בגלל דיווח על מחבל שמסתובב ברוטשילד. לאחר מכן היא פרסמה סדרת סטוריז על הדיווח, שמאוחר יותר התברר כדיווח שווא. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה