ויראלי

"זה בשבילך": המחווה המטורפת של כוכבת העל לנער הישראלי

הזמרת האמריקאית סברינה קרפנטר היא ללא ספק אחת הכוכבות של השנה. במהלך הופעה שלה בארה"ב, הכוכבת הצעירה הפתיע את הקהל כשלפתע פנתה למעריץ ישראלי שהיה בקהל וניהלה עמו שיחה מול אלפי המעריצים | צפו בתיעוד
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עם להיטי ענק, סיבובי הופעות מצליחים ואלפי מעריצים, הזמרת הצעירה סברינה קרפנטר היא ללא ספק אחת מכוכבות הפופ העולות של השנה האחרונה. רבים הצליחו להתאהב בה, והיא כבשה את סצנת הפופ העולמית. בעזרת המוזיקה שלה, ובייחוד האלבום המצליח שהוציאה לאחרונה, קרפנטר משקיעה משאבים רבים כדי לבסס את הדמות שבנתה לעצמה.
אלבומה "Short n' Sweet" זכה להצלחה עולמית, ובישראל שיריו מככבים באופן קבוע במקומות המובילים בדירוגי ההאזנות של ice ביוטיוב, ספוטיפיי ותחנות הרדיו. מבין שירי האלבום בלטו במיוחד "Espresso" (אולי הלהיט הגדול ביותר), "Please Please Please" ו-"Taste".
 
תיעוד מתוך ההופעה של קרפננטר, צילום: אינסטגרם / almogshafrir
כעת, הכוכבת נמצאת בסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית. אמש (ראשון), במהלך אחת ההופעות, קרה אירוע מרגש במיוחד. במהלך ההופעה, היא פנתה למעריץ הישראלי אלמוג שפריר שנכח בקהל וניהלה עמו שיחה מול אלפי מעריצים.
קרפנטר פנתה לשפריר: "אני מדברת אלייך." שפריר, נרגש, השיב: "אליי?" והיא ענתה לו "כן!". לאחר מכן, היא שאלה: "מה השם שלך?" והוא השיב והסביר איך הוא מאיית את שמו הישראלי.
לאחר שיחה קצרה שניהלה עמו בזמן שהיא על הבמה, היא שלחה לעבר המעריץ הנרגש נשיקה ורגע לפני שקרפנטר החלה לבצע את הנאמבר הבא במופע היא הסתכלה לעברו ואמרה לו: "השיר הזה בשבילך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה