ויראלי

מאיר אדוני נגד הכתב הבכיר: "מאחל שיביאו לסופו באופן בזוי וכואב"

מאיר אדוני הגיב לפוסט שהעלה יוסף חדאד, בו תקף את כתב "הארץ" גדעון לוי במילים קשות מאוד: "מיץ מותסס של כל מה שמייצג זבל אנושי שכמותו ששונא את עמו. אני מאחל לו שאותם אילו שהוא מחבק ואוהב יביאו לסופו"
מערכת ice |  2
מאיר אדוני בקמפיין לטונה סטארקיסט (צילום ניר עצמון)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה הישראלי, העלה פוסט באינסטגרם נגד טור דעה שכתב גדעון לוי בעיתון "הארץ", כשבכותרת שלו נכתב "אם סינוואר היה שטן, מה אנחנו?". מי שהגיב על הפוסט של חדאד הוא השף מאיר אדוני, שלא ריחם על גדעון לוי ותקף אותו בצורה חסרת תקדים.
בפוסט שהעלה חדאד הוא כתב: "שפשפתי את העיניים כדי לראות אם אני קורא נכון וזו כותרת אמיתית בגוף תקשורת ישראלי. ואז ראיתי "הארץ" וראיתי "גדעון לוי" והבנתי הכל... אין תחתית שהם לא יירדו אליה!".
אדוני הגיב לפוסט של חדאד וכתב: "הבנאדם הוא המיץ של הזוהמה האנושית. המיץ שנשאר בתחתית הפח במשך שבועות ומסריח עד מוות. זה האיש. והכל בכסות של איש "הומני אוהב אדם". פשוט מיץ מותסס של כל מה שמייצג זבל אנושי שכמותו ששונא את עמו. אני מאחל לו שאותם אילו שהוא מחבק ואוהב יביאו לסופו ובאופן הכי בזוי וכואב".
 
עוד כתב נגד לוי ועיתון "הארץ" כי "והעיתון שמפרסם אותו לא היה קיים לולא תרומות וכספים מהמקורות הכי מזוהמים שמקיפים אותנו ונמצאים בקירבנו. חבל....יש שם אחד או שניים שראוי לקרוא אותם אבל הם מזוהמים ברפש שהוא והעיתון מייצג ומפיץ". האחת התגובות שלו, אף כינה את לוי: "אויב ישראל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בעזרת השם גדעון יחטוף מחלה קשה בקרוב
    חיים 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן
    סגור
  • 1.
    יוסף חדד מלך (ל"ת)
    ישראל 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור