ויראלי

מאיר אדוני תחת התקפה חריפה: "גזען, תככן, חרטטן, בוס מגעיל"

לאחר שהשף כתב על הסרט של עובדה בקשת 12: ״מקווה שכל יפי הנפש צפו בזה! סרט מצונזר של זוועות שנעשו על ידי אלו שרוב קיבוצי העוטף חיבקו ותמכו בהם! להקרין פעמיים בשבוע כדי שאולי ירד להם האסימון״, רני בלייר יצא להתקפה: "ואתה במערומיך, מביך, רע לב, נקמן ושונא אדם, בעיקר את עצמך כנראה. תתבייש! 'שף' אעלק"
מערכת ice | 
מאיר אדוני בקמפיין לטונה סטארקיסט (צילום ניר עצמון)
עובדה של אילנה דיין עומדת מאחורי הסרט ״הקופסה השחורה״ של ״עובדה״ ששודר בשבוע שעבר בקשת 12, שם נכללו תיעודים מחרידים מקיבוץ בארי בשבעה באוקטובר. השף מאיר אדוני דווקא החליט לצאת נגד תושבי עוטף עזה. 
כך כתב אדוני: ״מקווה שכל יפי הנפש צפו בזה! סרט מצונזר של זוועות שנעשו על ידי אלו שרוב קיבוצי העוטף חיבקו ותמכו בהם! להקרין פעמיים בשבוע כדי שאולי ירד להם האסימון״. 

רני בלייר, זוכה פרס האקדמיה התקשה לקבל את הדברים של השף המוערך וכתב נגדו פוסט זועם בחשבון הפייסבוק שלו: "אין לי שום דבר עם מאיר אדוני, לא מכיר אותו אישית, יש לי חברים שהכירו, עבדו איתו, עבדו תחת מרותו. מילה טובה לא הייתה לאף אחד לומר עליו, על הקנאה שלו, על כמה הוא בוס מגעיל ועל היהירות האין סופית כאילו השמש זורחת לו מהעכוז. מאיר אדוני הוא גזען, תככן, חרטטן ובעיקר כנראה שונא את עצמו".
בלייר המשיך: "לצאת בטקסט כזה אחרי הסרט 'בארי' היא שפלות ורעות רוח! זה כל כך פטרוני ויהיר עד כדי שאין לי אלא לחשוב שמדובר באדם שמתעב את עצמו, מכור לתשומת לב ולא חכם גדול. 'מקווה שכל יפי הנפש ראו את זה, סרט מצונזר של עוולות שנעשו על ידי אלו שרוב קיבוצי העוטף חיבקו אותם ותמכו בהם... להקרין פעמיים בשבוע שאולי יפול להם האסימון', צריך להסביר כמה שנאה עצמית יש פה? מי שאשם במה שקרה הם קיבוצי העוטף על החיבוק והתמיכה שנתנו, לא סינוואר, לא ביבי שבנה את מנהרות החמאס, לא ממשלת הדמים… הורי וחברי ושכני החטופים והחטופות, הם יפי הנפש שצריכים להתעורר ושיפול להם האסימון".
עוד הוסיף: "אז מר אדוני היקר, להיות יפה נפש זאת לא קללה, זאת תפישת חיים, שיש בה אהבה וכבוד הדדי, ורוח של שלום ואחווה, זה לא יפי הנפש שצריכים להתעורר, זה רעי הלב שצריכים להתעורר, כמוך, גזען ששונא ערבים אחרי שעשה קריירה על האוכל הלבנטיני, כזאת רעות לה צריכה לפוביות מהעולם".
לסיום רשם: "אתה ורעי לב כמוך, שמטילים את האשמה על יפי הנפש הן הרעה החולה של החברה הישראלית, אני באופן אישי לא תדרוך רגלי בכל מקום שאתה קשור אליו. תמיד היית איש דוחה, עכשיו פשוט כולם רואים לך, ואתה במערומיך, מביך, רע לב, נקמן ושונא אדם, בעיקר את עצמך כנראה. תתבייש! 'שף' אעלק... על החתום: יפה נפש מהעוטף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה