תרבות ופנאי

מאיר אדוני במתקפה חריפה: "מוגלה וזוהמה נוראית שאין בה גבולות"

לאחר שמתח ביקורת חריפה על נועה ארגמני ואביה, דן מרגלית חוטף מהשף מאיר אדוני. מאיר אדוני: "במקומו הייתי מתחבא בפינה בשנה הקרובה. אבי נכדיו הוא אהרון חליוה". בנוסף, תקף אדוני את מצביעי השמאל אשר התנגדו למהלך של נועה ארגמני ואביה וכתב: "הטרפת שלהם מוציאה מהם מוגלה וזוהמה נוראית"

מערכת ice |  1
השף מאיר אדוני (צילום אלעד גוטמן)
על רקע האמירות הבוטות והחריגות של אנשי תקשורת בולטים נגד נועה ארגמני ואביה יעקב בנוגע להחלטתם להצטרף לנסיעת נתניהו לוושינגטון, מיהר השף האהוב להביע את עמדתו בנושא. 
"נועה ארגמני - שק החבטות החדש של השמאל הקיצוני. הטרפת שלהם מוציאה מהם מוגלה וזוהמה נוראית שאין בה גבולות", כך כתב השף מאיר אדוני בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם". דבריו החריפים של המסעדן המצליח לא הסתיימו בכך. 
אדוני תקף בחריפות את העיתונאי דן מרגלית אשר התייחס להחלטתם של נועה ארגמני ואביה בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). כזכור, בציוץ שפרסם ברשת החברתית, כתב: "מצטרף לאורי משגב, חרפה לנועה ארגמני ולאביה שמשמשים מרצונם תפאורה לתצוגת ביבי בוושינגטון".
בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", כתב השף האהוב: "הצטרף למעגל החובטים דן מרגלית. במקומו הייתי מתחבא בפינה בשנה הקרובה. אבי נכדיו הוא אהרון חליוה. הוא זה שחתום באופן אישי על המחדש המטורף של ה-7 באוקטובר. אז קצת צניעות ודרך ארץ. קחו כדורים כדי להתמודד עם השנאה המטורפת שלכם". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד כמה יכולה להיות השנאה
    נאוה 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני אתה אדם.ערכי.ותודה לך שאתה מדבר מגרונם של מאות אלפי אנשים.תודה לך מאיר אדוני????
    סגור