תקשורת ומדיה

בדמעות - אימו של החטוף מגנה על נועה ארגמני: "תתביישו לכם"

שלי שם טוב, אימו של החטוף עומר שם טוב, התראיינה ללוסי אהריש בתוכנית "שיחת היום" בערוץ 13 והתייחסה לביקורת החריפה שהופנתה אל נועה ארגמני ואביה בימים האחרונים. שלי שם טוב: "נועה ארגמני עשתה מאמצים כאלה גדולים כי היא רואה את עומר שלי, היא רואה את כל החטופים שנמצאים שם"

מערכת ice | 
נועה ארגמני (צילום פלאש 90/ דודו גרינשפן)
אמש (שלישי) התראיינה שלי שם טוב, אימו של החטוף עומר שם טוב, ללוסי אהריש בתוכנית "שיחת היום" בערוץ 13 והתייחסה לביקורת החריפה שהופנתה אל נועה ארגמני ואביה על שבחרו להצטרף לנסיעתו של נתניהו לארה"ב. 
שלי שם טוב, אימו של החטוף עומר, פנתה למבקרים במסר חד וברור ואמרה: "כל מי שהגיע לכאן רואה רק דבר אחד – להציל את החטופים. כל מי שמדבר ומוציא מילים כל כך קשות על משפחות של חטופים, על חטופים שחזרו, תעשו שנייה חשבון נפש עם עצמכם ותתעוררו מהדבר הלא נורמלי הזה של ביקורת וחושך".
כידוע, בימים האחרונים התמודדו נועה ארגמני ואביה יעקב עם שלל ביקורות קשות שהופנו אליהם בין היתר מצד אנשי תקשורת בולטים. על רקע ההתבטאות החריגה של העיתונאי דן מרגלית, אמרה שלי שם טוב: "נועה ארגמני עשתה מאמצים כאלה גדולים כי היא רואה את עומר שלי, היא רואה את כל החטופים שנמצאים שם. זה היה כל כך ראוי מה שהיא עשתה".
בהמשך דבריה, אמרה שלי שם טוב:  "היא דיברה אתמול אל ראש הממשלה ואלינו, המשפחות. אז חשבון נפש, שכל אחד יסתכל פנימה לתוכו וישאל את עצמו אם הבן שלו או הבת שלו או הקרוב משפחה שלו היה במקום הנורא הזה, בגיהינום, מה הוא היה עושה. להפסיק לשפוט אחד את השני, תשלחו אהבה, תשלחו כוונות טובות – זה מה שאנחנו צריכים עכשיו".
בהמשך הריאיון, החלה שלי שם טוב להזיל דמעות, נוכח האמירות החריפות שיוחסו לנועה ארגמני ואביה, בין היתר, מצד אנשי תקשורת בולטים. "אני הבוקר ישבתי עם יעקב ארגמני, אבא שעכשיו איבד את אשתו והבת שלו חזרה הביתה מייסורים ואנשים פשוט... זה לא להאמין. תתביישו לכם למי שכותב כאלה דברים לבן אדם שרק עכשיו מתוך כזה צער כי הוא רואה אותנו". 
העיתונאי אלמוג בוקר, פרסם את הריאיון המרגש ברשת החברתית "אינסטגרם" וכתב: 9 חודשים וחצי היא נלחמת על הבן שלה שמוחזק בגיהינום של עזה. חזקה. לא מתפרקת. עד שהיא נחשפה למה שכתבו על נועה ארגמני ועל אבא שלה יעקב שהחליטו להצטרף לנסיעת ראש הממשלה לוושינגטון כדי לקדם את החזרת החטופים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה