תקשורת ומדיה

עיתונאי חדשות 13: "נועה ארגמני היא גיבורה"

אלמוג בוקר, עיתונאי חדשות 13, כותב פוסט תמיכה בעד החטופה ששוחררה במבצע ארנון ככל הנראה כתגובה לעיתונאי "הארץ" נועה ארגמני שיצא נגד נסיעתה לארה"ב עם ראש הממשלה נתניהו
מערכת ice |  4
חטיפת נועה ארגמני (צילום יוטיוב/ כאן 11)
הרשתות והתקשורת סוערת היום (שלישי) בעקבות התבטאותו של עיתונאי "הארץ" אורי משגב נגד נועה ארגמני.
עיתונאי חדשות 13 אלמוג בוקר, שמשמש שם כתב לאזור הדרום ומגיש ולאחרונה הודיע על מעברו לחדשות 12, פרסם פוסט תמיכה גורף בעד ארגמני ונסיעתה לארצות הברית.
"נועה ארגמני היא גיבורה. גיבורה ששרדה את המתקפה הרצחנית של השבעה באוקטובר.
גיבורה ששרדה 246 ימים בשבי חמאס, תחת הידיים של מחבלים אכזריים. גיבורה שרגע לאחר שאיבדה את אמא שלה, עלתה על המטוס עם ראש הממשלה כי היא רואה רק דבר בעיניים: החזרת החטופים והחטופות, בהם גם בן הזוג שלה אבינתן אור. נועה, את גיבורה.
תודה על השליחותך שלך והלוואי והנסיעה שלך עם נתניהו תקדם את החזרת החטופים הביתה".
בתוכנית הבוקר של ערוץ 14, תקף שי גולדן את עיתונאי "הארץ", אורי משגב, ואמר: "מעבר לרשעות שיש בדברים של משגב, אני רוצה לעמוד על כמה סוגיות לוגיות שבטענה שלו. הוא אומר ככה; 'ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג וכו'... בדיוק בבוקר שאתרע מזלם של החטופים למות בשבי'. רגע משגב, מה היה עדיף שארגמני תמות בשבי?", פנה גולדן לעיתונאי הארץ.
כאמור, בציוץ חריף שפורסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), התייחס אורי משגב להחלטתם של נועה ארגמני ואביה להצטרף לנסיעתו של רה"מ נתניהו לוושינגטון, במהלכה הוא צפוי לנאום בקונגרס האמריקני ולהיפגש עם נשיא ארה"ב. 
"נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחויך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים", כך כתב משגב בציוץ. עיתונאי "הארץ" המשיך לתקוף את נועה ארגמני, אביה ובני הזוג נתניהו וכתב: "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם אבל גם שלהם". 
אל דבריו של אורי משגב הצטרף איש העסקים רוני מאנה אשר הגיב לציוץ של עיתונאי הארץ וכתב: "הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים. למה הוא נפל, למה הוא הקריב את חייו שאבא שלה הביביסט יוביל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו? נועה תתביישי לך. אבא שלך שנסע לטיול ושם פס על כל משפחות החטופים לטוס עם שרה וביבי כדי לשמש תפאורה. כואב הלב על משפחת זמורה, ירקתם להם בפרצוף".  
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המטורלל היחיד זה אורי משכב הטיפש (ל"ת)
    איל 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד אלמוג.
    סימה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נועה גיבורה שלנו. ולכל המגיבים אחרת שישבו בשבי
    סגור
  • 2.
    היא גיבורה כי היא באמת תורמת לשחרור חטופים
    בושה! 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא כמו המפגינים פה המשחיתים רכוש וכבישים וחוסמים את משפחות הלוחמים למענם בעזה.
    סגור
  • 1.
    ניצול ציני של הקוסם
    מיני מאוס 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק נועה, יש עוד כמה שמוקסמים מהקוסם ומאמינים לו. מקווה שיש יום חופשי לשופינג. ב- 26.7.24 יום ההולדת של המתוק המאובטח, נראה איזה תרגיל יעשו לדחיית החזרה. וכמה זה עולה לנו, יא ווראדי.
    סגור