טלוויזיה

קשת 12 חושפת סדרת דוקו חדשה: "חווים כאן עוצמה, כוח ותקווה"

סדרת דוקו חדשה, העונה לשם "לוחמים", תעלה בקרוב על המסך בקשת 12. מדובר בפרויקט טלוויזיוני חדש של קשת 12 בשיתוף קרן התוכן IEF, במהלכו הצופים יתוודעו ל-7 לוחמים שנפצעו במהלך פעילותם הצבאית בעזה ובמסע השיקום שלהם יחד עם בית החולים שיבא

מערכת ice | 
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
פרויקט טלוויזיוני חדש של קשת 12 מציג לראווה את פעילותם הצבאית והנועזת של לוחמי צה"ל בשטחי רצועת עזה. 7 לוחמי צה"ל גיבורים ומעוררי השראה נחשפים בסדרת דוקו בשלושה חלקים ובמסגרתה הם מספרים על הלחימה העזה ברצועה, ההחלטה לסכן את חייהם, ומסע חזרתם לחיים בשיקום בית החולים שיבא.
מדובר בפרויקט טלוויזיוני חדש בשיתוף קרן התוכן IEF, בו הצופים מתוודעים לחלק מגיבורי המלחמה שנפצעו בקרב בעזה. במהלך הצפייה, הצופים נחשפים לתהליך השיקום שהם עוברים לאחר הלחימה והיציאה שלהם בחזרה לחיים. אותם סיפורים מרתקים ומעוררי השראה שייחשפו בסדרת הדוקו, יפורסמו ברחבי העולם. 
השבוע התקיימה צפייה משותפת בפרק הראשון בבי״ח שיבא תל השומר בהשתתפות הלוחמים, בני משפחותיהם והצוותים הרפואיים. לצד פרופ׳ יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, נכחו באירוע גם בכירים מקשת 12 כגון יואב נחשון, יו״ר דירקטוריון קשת, אבי ניר, מנכ״ל קבוצת קשת, חיליק שריר, מנכ״ל ערוץ 12. מלבדם, נכחו גם אייל ולדמן, רן והילה רהב, משה קלוגהפט, איילת נחמיאס ורבין, אילן רוזנפלד ונוספים.  
 
אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת, בירך את שבעת הלוחמים הגיבורים שכיכבו בפרויקט הטלוויזיוני המעניין: "בהקרנה אני רגיל לדבר על עשייה טלוויזיונית, אבל כשאני רואה את הגיבורים שיושבים כאן, את הלוחמים והלוחמים של בית החולים, אני מתקשה.
מה חלקנו בכל הדבר הזה לנוכח הגבורה הזאת והכוח הזה, לנוכח האנשים שחזרו מהתופת ולנוכח התעצומות של צוות בית חולים, ואולי התרגום הנכון הוא קטונו. יש לנו תפקיד אבל באמת קטונו לנוכח המעשים שאתם עשיתם".
פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי המשולב ע"ש חיים שיבא בתל השומר, מסר: ״סיפורי השיקום בשיבא הם פס הקול של החברה הישראלית שחווה את המלחמה דרך הגיבורים שלחמו בשדה הקרב ונלחמים עכשיו יחד עם הצוותים הרפואיים על החזרה לחיים. אנשים באו לכאן ודרך המשוקמים, הלוחמים, דרכנו, הצליחו להזדהות, כי יש פה תקווה. חווים כאן עוצמה, כוח, תקווה. וזה מה שכולם ירגישו כשיצפו בסדרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה