ויראלי

נטע ברזני נחשפת בכאב: "מצבי הרפואי מורכב"

בנוגע למצבה הבריאותי, נטע ברזני מתארת: "מצבי הרפואי בסדר, אבל מורכב. יש לי עדיין המון כאבים ודברים שאני צריכה לעשות כדי להרגיש יותר טוב, אבל אני פה אז מצבי הרפואי לאופן שבו הייתי הוא מצוין. אני עומדת על הרגליים, אני לבושה, אני מדברת איתך." היא גם מודה שהחוויה גרמה לה לחשוש מהעתיד, במיוחד לגבי הריונות עתידיים.
מערכת ice | 
נטע ברזני (צילום יחצ fix)
נטע ברזני, כוכבת הריאליטי המוכרת, חוזרת לאור הזרקורים לאחר חוויה מטלטלת בלידת בנה הבכור לפני חמישה חודשים. בראיון כן ופתוח, ברזני משתפת בתהליך ההחלמה המורכב שעברה ובתובנות החדשות שרכשה על החיים והאימהות.
למרות הקשיים הרפואיים שעדיין מלווים אותה, ברזני מדגישה את חשיבות היציאה מהבית והחזרה ההדרגתית לשגרה. היא מספרת על הכרת התודה שפיתחה על דברים פשוטים בחיים, שקודם לכן נתפסו כמובנים מאליהם. "מכירים תודה על כל דבר. על זה שאת נוסעת באוטו ושומעת מוזיקה, על דברים שביום ביום הם הכי מפגרים. על לעמוד על הרגליים, להתקלח בזכות עצמך," היא מציינת.

בנוגע למצבה הבריאותי, ברזני מתארת למאקו: "מצבי הרפואי בסדר, אבל מורכב. יש לי עדיין המון כאבים ודברים שאני צריכה לעשות כדי להרגיש יותר טוב, אבל אני פה אז מצבי הרפואי לאופן שבו הייתי הוא מצוין. אני עומדת על הרגליים, אני לבושה, אני מדברת איתך." היא גם מודה שהחוויה גרמה לה לחשוש מהעתיד, במיוחד לגבי הריונות עתידיים.
ברזני מדברת בחום על בנה, מנדי, ועל תהליך ההתחברות לאימהות. היא מתייחסת לביקורת שקיבלה על בחירת השם, אך מדגישה שהיא שלמה עם החלטתה ומתמקדת באהבתה לבנה. למרות שעדיין לא חשפה את תמונתו ברשתות החברתיות, היא מבטיחה שזה יקרה בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה