תרבות ופנאי

מגיש רשת 13 מתחת לחופה: הזוג שהכיר בריאליטי השידוכים התחתן

מרגש: דור טאוב ונויה אריאלי, שהכירו לפני כשנתיים בתוכנית השידוכים של רשת 13 "אהבה חדשה", התחתנו במתחם האירועים "טרמינל", כאשר מי ששימש כרב של החתונה וחיתן אותם היה לא אחר מאשר מגיש רשת 13 - קובי מחט. ומי עוד הגיעו לפרגן?
מערכת ice | 
נויה אריאלי (צילום אור גפן)
מרגש: דור טאוב ונויה אריאלי, הזוג שהכיר לפני כשנתיים בתוכנית השידוכים של רשת 13 "אהבה חדשה", בהגשתה של מאיה ורטהיימר, התחתן אתמול (שני) במתחם האירועים "טרמינל" שבפתח תקווה בחתונה מרגשת במיוחד, כאשר מי ששימש כרב של החתונה וחיתן אותם היה לא אחר מאשר מגיש רשת 13 - קובי מחט.
על פי הדיווח של TMI, לא מעט סלבס פקדו את מתחם האירועים היוקרתי, ביניהם ניתן היה למצוא את מעיין אדם, מעיין אשכנזי, אירה דולפין, אורי נגר, רומי גיאור, הראפר נורוז ועוד. 
כזכור, הזוג האהוב התארס לפני כחצי שנה, אחרי שעבר לא מעט קשיים בדרך והשניים כבר הספיקו להפריד כוחות, אך חזרו האחד אל השנייה. השניים הכירו בעונה הקודמת של הריאליטי, לאחר שנויה בחרה בדור אך נפרדה ממנו לאחר כמה שבועות. בתוכנית משתתפות ארבע רווקות, שכל אחת מהן עברה לדירה במתחם מגורים ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. ​
על אף הפרידה, דור חזר כדייר והקשר עם הבחורה ששידכו לו לא צלח. לאחר מכן החליטו השניים לתת לזוגיות הזדמנות נוספת. מאז הם נראו צמודים. בעבר, נויה פרסמה כי הייתה בזוגיות עם סוכן הדוגמניות שי אביטל שהואשם בעבירות מין לאחר שהוגשו נגדו 26 תלונות על הטרדות מיניות. 
את אביטל הכירה בגיל 21 ולמרות פער גילים של 18 שנה, הם החזיקו קשר רומנטי שנמשך כחמישה חודשים. "הייתי מאוהבת, הרגשתי בזוגיות לכל דבר. הוא היה בסך הכל הבן זוג השני שהיה לי בחיים, ואני הייתי מסונוורת. לא חשבתי שהוא מנצל אותי, הייתי ילדה. המון זמן הדחקתי כי לא רציתי להאמין שנוצלתי, רציתי להאמין שהוא באמת אהב אותי", סיפרה בעבר הדוגמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה