שיווק ופרסום

אחרי הסיבוך הנדיר בלידה: נטע ברזני מתאוששת וקוטפת ג'וב חדש

כוכבת "המרוץ למיליון" לשעבר, נטע ברזני, עברה אירוע רפואי קשה מאוד במסגרתו במהלך הלידה, והייתה מאושפזת במצב מדאיג מאוד בבית החולים. כעץ, ברזני מתאוששת בשעה טובה וקוטפת קמפיין אופנה ראשון מאז, כשתמש כשגרירה הראשונה בישראל של מותג ההנעלה הבינלאומי NINE WEST
מערכת ice | 
נטע ברזני (צילום עומרי רוזנגרט)
נטע ברזני, יוצאת "המרוץ למיליון" וכוכבת הרשת, אושפזה לאחרונה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, בעקבות מקרה רפואי נדיר שהתרחש במהלך הלידה של הכוכבת, שילדה את בנה לאוויר העולם בבית החולים, שם נערכה גם הברית. ברזני התאוששה מאז, והחלה לחזור לעניינים.
הבוקר (שני) נודע כי כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי במצבה הבריאותי,  אושיית הרשת נטע ברזני נבחרה לשגרירה הראשונה בישראל של מותג ההנעלה הבינלאומי ניין ווסט (NINE WEST). ברזני קוטפת קמפיין אופנה, ותשמש כשגרירה הישראלית הראשונה של הרשת האופנה הבינלאומית ניין ווסט, לעונת סתיו-חורף 2024/5. 
כזכור, בחודש שעבר, קרוביה של נטע ברזני עדכנו בראיון קצר "למאקו" על מצבה הבריאותי של ברזני, שם טענו כי "היא יוצאת הביתה לסירוגין ומעבירה את זמנה בין בית החולים לבית". כעת, היא חוזרת ובגדול אחרי שקטפה כאמור קמפיין חדש.
עוד מסרו המקורבים לגבי מצבה הפיזי אחרי הלידה שהסתבכה: "צפויה לה תקופת שיקום ארוכה. היא נוטלת תרופות קבועות שמטרתן לאושש אותה ולהחזיר אותה לפעילות תפקודית תקינה". על התינוק החדש סיפרו המקורבים: "נטע עדיין לא הצליחה ליהנות מהטייטל החדש שלה כאמא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה