ויראלי

חיסול סינוואר: זק"א בהודעה מיוחדת על מה שנותר ממנהיג חמאס

מותו של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, הצליח להוציא צד הומריסטי ממקומות בלתי צפויים. קומיקאים, גולשים ואפילו ארגון זיהוי החללים זק"א, מצאו את הצד המשעשע שבחיסול רב-המרצחים.

מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, עבד רחים קטיב)
הסטנדאפיסט, נדב אבקסיס, סגר מעגל עם שני רבי-מרצחים וכתב: "היי סינוואר, זוכר שביקשת שנסראללה יצטרף אליך בסוכות? הנה קיבלת".

מתוך חשבון האינסטגרם של נדב אבקסיס nadav_abekasis@
אושיית הרשת, יבגני זרובינסקי, התייחס כבר למחליף הפוטנציאלי של מנהיג חמאס המחוסל ומחה: "מה זה אח שלו מחליף אותו? מה זה נמל אשדוד?".
גם ארגון זק"א שטיפל בזיהוי הנרצחים ב-7 באוקטובר הצליח למצוא רגע של הומור ונחת מהחיסול ופרסם בחשבון ה-X שלו: "בראש פתוח ונפש חפצה: למסירה מלכודת עכברים ושקית זבל. לפרטים - מוקד זק"א 1220".

מתוך חשבון ה-X של זק"א
הסטנדאפיסט, חן מזרחי, התייחס למנהג החדש של מצילים להודיע למתרחצים בים על אירועים חדשותיים: "שמישהו יאהב אותי כמו שממצילים אוהבים להודיע על חיסולים".

הקומיקאי, אבי נוסבאום, המשיך את הבדיחה וטען כי "התקבל אישור לחיסול מהמציל בחוף מציצים, מחכים לאיושר סופי מאכדיה".
השחקנית הטראנסג'נדרית, בל אגם, יצאה נגד תופעת הפצת השמועות ברשת והזהירה: "תמתינו עם התמונות של סינוואר – עוד לא עידכנו את המשפחה שלו".
אילנית לוי שיתפה מודעת אבל חריגה המודיעה על מותו של מנהיג חמאס: "בשמחה רבה ששון ובצהלה, אנחנו מודיעים בזאת על מותו של יחיא סינוואר. סוכריות, בקלאוות, חלבה, יחולקו לכל המשתתפים".

מתוך חשבון האינסטגרם של אילנית לוי ilanitlevi_sade@
גם תסריטאי ארץ נהדרת, רשף שי, גילה את הצד המצחיק-והמסחרי שבחיסול סינוואר והעלה את התמונה האייקונית של מנהיג חמאס בזמן "שמור חומות" וכתב: למכירה: כורסה".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה