ויראלי

אור שפיץ סוגרת את העסק: זו הסיבה שתעזוב את תל אביב

הקונדיטורית המצליחה מסרה כי: ״בחודשים האחרונים אני עובדת על ליין ממרחים מיוחדים בתקווה שיגיעו לכל מטבח בארץ ועוד תוכניות רבות לעתיד שכרגע עוד בשלבי עבודה וכדי להתפנות להשגת החלומות הבאים אני סוגרת את הבייקרי בתל אביב ומזכירה לכולם מי שמעז- מצליח"
מערכת ice |  2
אור שפיץ (צילום יוטיוב/ KOTEX Israel)
רק לפני כמה חודשים אור שפיץ, אחת הקונדיטוריות המצליחות כיום בישראל, סגרה את העסק שלה ברחוב בוגרשוב בתל אביב, זאת אחרי שהחוזה שלה הסתיים וזו טענה כי היא מעוניינת לחפש מקום גדול יותר, היום (שלישי) מדווח ערן סוויסה כי היא  סוגרת את הבייקרי בתל-אביב ומתפנה לאתגר הבא.
היא מסרה כי: ״בחודשים האחרונים אני עובדת על ליין ממרחים מיוחדים בתקווה שיגיעו לכל מטבח בארץ ועוד תוכניות רבות לעתיד שכרגע עוד בשלבי עבודה וכדי להתפנות להשגת החלומות הבאים אני סוגרת את הבייקרי בתל אביב ומזכירה לכולם מי שמעז- מצליח"
היא העלתה בזמנו סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא יצאה במכירת חיסול מטורפות של עשרות מוצרים שצברה במהלך השנים האחרונות בבבייקרי שלה שנסגר. תחילה, הכריזה שפיץ על "מכירת יד שנייה בבייקרי ביום רביעי החל מהשעה ארבע".
שפיץ הסבירה על "המכירה הפומבית שתערוך בעסק שלה: "ביום רביעי תהיה מכירת יד שניה של סיליקונים, צבעים, סוכריות, אבקות, רינגים, כל מיני דברים שווים ואתן מוזמנות". בהמשך, פירטה את המוצרים ואת המחירים עליהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שהיא סוגרת כי לא הולך...
    נראה לי 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא סוגרים עסק מצליח. מקסימום פותחים עוד אחד....
    סגור
  • 1.
    השפיץ שלי באבל! (ל"ת)
    עודד 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור