ויראלי

שיר אלמליח חושפת תקרית מצמררת: "מבט של 'אני ארצח אותך'"

הדוגמנית צפרה בכעס, הוא יצא מהרכב בחמת זעם ממוניתו, ירק על הכביש ושלח לה מבט מאיים לדבריה: ״‏הוא הסתכל עליי במבט הכי מפחיד בעולם, ‏הוא יצא מהאוטו. אני לרגע ממש נלחצתי כי לא ידעתי מה הוא רוצה, ‏גם לא היה לי לאן לברוח, ‏וזה היה עוד יותר מלחיץ״
מערכת ice |  2
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
האלימות בכבישים לא פסחה גם על הדוגמנית שיר אלמליח שחוותה הבוקר (ראשון), אירוע מחריד ומצמרר שלא היה רחוק מלהסתיים באלימות נגדה. אלמליח סיפרה שבמהלך נסיעתה עם בנה לפגישה, נהג מונית בלם לפתע לכאורה בכביש וחסם את הנתיב נסיעה כדי להתעסק כביכול בטלפון הנייד שלו
על פי הפרסום ב-TMI, הדוגמנית צפרה בכעס, הוא יצא מהרכב בחמת זעם ממוניתו, ירק על הכביש ושלח לה מבט מאיים לדבריה: ״‏הוא הסתכל עליי במבט הכי מפחיד בעולם, ‏הוא יצא מהאוטו. אני לרגע ממש נלחצתי כי לא ידעתי מה הוא רוצה, ‏גם לא היה לי לאן לברוח, ‏וזה היה עוד יותר מלחיץ״.

היא המשיכה: ״רק סימנתי לו עם היד שהכל בסדר תחזור לאוטו תעשה מה שאתה רוצה ‏עם הטלפון, רק אל תעשה לי כלום עכשיו. ‏הוא מסתכל עליי בעצבים, ירק על הרצפה וחזר לאוטו בשיא העצבים. הוא גם לא ממש נתן לי לעקוף אותו, רק נסע לאט, ‏וכל הדרך הסתכל עליי במבט של ׳אני עוד שניה רוצח אותך׳. ‏זה היה ממש מפחיד וזה מסוג הרגעים האלה שאת לא יודעת מה מה הולך לקרות, ‏מה הוא הולך לעשות לי עכשיו למה לעזאזל הוא יצא מהאוטו. ‏תודה לאל שלא קרה לנו כלום״ שיתפה בחשש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן לחלק נשק יחד עם רישיון נהיגה (ל"ת)
    אבי 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גרועים כמו החמאס
    מוטי 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כן, ישנם לא מעת חלאות כאלו, האלימות בכבישים חוגגת ונהגי מוניות ונהגי משאיות בראש הרשימה. זו הסיבה שצריך שיהיה לנו נשק, הגנה מפני טרוריסטים גם כאלו.
    סגור