ויראלי

שיר אלמליח מותקפת ברשת: "נמאס מהעמדות הפנים האלו"

בעקבות תמונה שפרסמה עם צאתה מבית החולים, יומיים לאחר שילדה את בתה, מקבלת שיר שיר אלמליח ביקורת מאימהות, הטוענות: "ככה לא יוצאות נשים אחרי לידה. די עם הפייק הזה, די עם המציאות השגויה וה'מושלמת' הזאת!" 
רוני שיינר | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית שיר אלמליח (34) ילדה ביום ראשון בבית החולים בלינסון בת משותפת לה ולבן זוגה מזה שנה וחצי, דותן שטרן (46). לאלמליח שני בנים מנישואיה הקודמים למייקל זנזורי, רפאל (3.5) וגבריאל (2).   
אתמול (שלישי), פרסמה אלמליח תמונה שלה כשהיא יוצאת מבית החולים, לבושה בשמלת מיני ונעלי עקב, כשהיא מאופרת ושיערה מסודר, וכתבה: "נהניתי מכל רגע! מתרגשת לחזור הביתה לילדים שלי יחד עם אחותם הקטנה. תודה רבה לכל מי שטיפלו בי כל כך טוב! אתם עושים לי חשק לבוא ללכת בו כל שנה"  
פרסום זה הצליח להכעיס לא מעט אימהות, שהעלו טענות כלפי אלמליח וביקרו אותה בתגובות: "נשים יקרות, ככה לא נראית אישה אחרי לידה. תרגישו טוב עם עצמכן", "תעשי לי טובה, נו באמת. נמאס מההעמדות הפנים הפלסטיקיות האלה", "עוד יחשבו שכיף ללדת", "די עם הפייק הזה! די עם המציאות השגויה וה'מושלמת' הזאת! הכאבים והכבדות והתחושה שהגוף לא אותו הגוף ממש רחוקה מהמציאות שאת מתארת כאן", "די נו... מגוחך... יצאתי על 4 מחדר לידה... די, בואו ננרמל קצת את המציאות... וזאת לא", "ככה לא יוצאות נשים אחרי לידה. זאת לא המציאות. אנחנו לא מפליצות והילד יוצא. אנחנו עייפות, כואבות, מדממות. זה בסדר להראות שאת בגיזרה והכל, אבל אין צורך לקפוץ משמחה כאילו קיבלת הצעת נישואים". 

תמונת ה"אחרי". שיר אלמליח (אינסטגרם)
כזכור, בחודש שעבר, כשהיא בחודש השמיני להריונה, אלמליח חשה ברע והתפנתה למיון יולדות, שם קיבלה הוראה להיכנס לשמירת הריון עד ללידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה