תרבות ופנאי

בשורה מרגשת: שיר אלמליח הפכה לאמא בפעם השלישית

בשעה טובה: הדוגמנית שיר אלמליח, הפכה לאמא בפעם השלישית בחייה אחרי שילדה בת ראשונה לאוויר העולם, יחד עם בעלה דותן שטרן, עבורו מדובר בילד ראשון
מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
בשעה טובה: שיר אלמליח, הדוגמנית המצליחה, הפכה לאמא בפעם השלישית בחייה אחרי שילדה הבוקר (ראשון) בת לאוויר העולם, יחד עם בעלה דותן שטרן, עבורו מדובר בילד ראשון, בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה.
כידוע, אלמליח כאמור אם לשני ילדים בנים, רפאל וגבריאל, אותם הביאה עם בעלה לשעבר מייקל. לפני כן, אלמליח התגרשה בפעם הראשונה מכדורגלן העבר אלרואי כהן. הדוגמנית יוצאת עם בן זוגה הנוכחי כבר שנה וחצי, וכעת הם מקימים משפחה חדשה משלהם. 
כזכור, רק לפני קצת יותר משלושה שבועות, כשהיא בחודש השמיני להריונה עם בן זוגה דותן שטרן, הדוגמנית שיר אלמליח חוותה דרמה בלתי צפויה ביום העצמאות האחרון. כשצירים מוקדמים החלו לבעבע, היא נאלצה לנסוע בבהילות אל בית החולים במצב של חרדה.
הצוות הרפואי שבדק את מצבה החליט כי עליה להישאר בשמירת היריון עד לרגע הגדול. אך אלמליח ובן זוגה לא היו לבדם במערכה זו. לצידם התייצבו במהירות אמה של שיר ואחותו של דותן, מוכנות לסייע להם עם הילדים הקטנים בדרך ללידה המיוחלת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה