ויראלי

מיכל הקטנה בווידוי חושפני: "זמן לנקות את כל הרעלים שבגופי"

כוכבת הילדים משתפת: "בליבי שאני סוחבת הרבה שנים...למלא את החלל באור גדול, בתקווה ובתובנות שצמחו מתוך הכאב..רק בזכות אמונה אמיתית וכנה שאפשר להתחיל שוב מההתחלה כשאני הפעם נקייה יותר ושלמה הרבה יותר. אני בוחרת לא לתת לרעשי רקע להוריד את האנרגיה הגבוהה שלי, ולהמשיך לפזר ולהעניק אהבת חינם"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה, כוכבת הילדים המוכרת והאהובה בישראל, ערכה סשן שאלות ותשובות עם העוקבים והעוקבות שלה שתהו "איך את בימים לא פשוטים אלה?" בצל יום כיפור וכמובן המלחמה, התשובה שלה הייתה עמוקה ומרגשת מאוד.
מיכל כתבה: "באורח חיים של מלחמה שכולנו נלחמים לשמור על השפיות בתפילות למען החיילים שלנו למען החטופים שלנו יש עוד אנשים שמתעקשים להמשיך את המלחמה בנינו..גם אם מדובר באנשים קרובים, במשפחה... וצריך ללמוד לבחור נכון ובעיקר לנשום... אבל אני רק רוצה להזכיר לעצמי בכתב שאני בוחרת בכל בוקר ובכל לילה לפני השינה לחיות בשלום ובכבוד עם עצמי ועם כל מי שסביבי ולסלוח מראש לכולם על הכל ... לא מתוך פחד אלא מתוך רצון לתקן".

עוד היא המשיכה: "זה הזמן לנקות את כל הרעלים שבגופי, שבליבי שאני סוחבת הרבה שנים...למלא את החלל באור גדול, בתקווה ובתובנות שצמחו מתוך הכאב..רק בזכות אמונה אמיתית וכנה שאפשר להתחיל שוב מההתחלה כשאני הפעם נקייה יותר ושלמה הרבה יותר. אני בוחרת לא לתת לרעשי רקע להוריד את האנרגיה הגבוהה שלי, ולהמשיך לפזר ולהעניק אהבת חינם ואור לעולם ובמיוחד לילדים שלי שאני כל עולמם והם כל עולמי כי למדתי שזה היעוד שלי ותפקיד חיי".
לסיום הסבירה: "אני חזקה מספיק להתמודד עם העובדה שכל מה שאני עוברת זה רק לטובתי משתדלת להיות בשמחה ולקבל הכל באהבה לשמור על עצמי למען הילדים שלי! בריאות הנפש, הגוף והלב יותר מהכל - בסוף הכל עובר. כחלק מתהליך הריפוי הנפשי שלי וההתבגרות מילדה חסרת ביטחון לאישה שאני, היום, אני בוחרת להיות גאה בי, גאה במשפחה שלי, גאה בכל מה שאני בוחרת לעשות ולא נותנת לדרמה חיצונית לערער אותי - בעיקר לא פוחדת כי יש לי את הקדוש ברוך שהעניק לי את עצמי! כי אני יודעת שפי וליבי שווים ותמיד היו ואני בסך הכל נשארת מי אני. שולחת אור לכל מי שזקוק ואמונה גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה