ויראלי

מיכל הקטנה בווידוי כואב: "אין שלם מלב שבור, משברים בלתי נמנעים"

כוכבת הילדים ענתה לעוקבים: "אין שלם מלב שבור, אין זעקה גדולה מהדממה. מאחורי כל אדם מסתתר סיפור והוא הגיבור של הסיפור של עצמו. בחיים שלנו יש עליות וירידות המשברים הם בלתי נמנעים. רק ממקום של שבר דרך הרסיסים אפשר להגיע לדברים אחרים ולזכות בניסים גלויים. יש משהו בשבר שבונה באדם דברים טובים יותר"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה ערכה סשן שאלות ותשובות מרתק עם העוקבים שלה באינסטגרם והודתה: "הילדים נרדמו אני בהפסקה מטקסטים בשבילכם". השאלה הבולטת ביותר שקיבלה הייתה: "שתדעי שאת אישה נדירה ומבורכת! מרגישה אותך ורואה בעיניים שלך שהלב שלך שבור- לא מגיע לך".
היא ענתה: "אין יותר שלם מלב שבור, אין זעקה גדולה מהדממה. מאחורי כל אדם מסתתר סיפור והוא הגיבור של הסיפור של עצמו. בחיים שלנו יש עליות וירידות המשברים הם בלתי נמנעים. רק ממקום של שבר דרך הרסיסים אפשר להגיע לדברים אחרים ולזכות בניסים גלויים. יש משהו בשבר שבונה באדם דברים טובים יותר".

עוד היא סיפר: "כדי לבנות בניין חדש במקום ישן, צריך קודם לשבור את הייסודות הישנים, את הבניין הישן (שבמקומו ייבנה הבניין החדש). לשבור זה דבר כואב, לא נעים, אפילו מעיק. אבל כך, דרך העימות הפנימי, הרצון לברר ולהבין- הוא יעזור לנו לגדול ולבנות ולהגיע לקומה חדשה בע"ה, לבניין החדש. ומכאן, שכאשר אדם שבור, הוא גם שלם. כי הוא בונה בעצמו את הקומה הבאה, מסתכל לכאב ולשבר בעיניים- וממשיך לגדול. הקושי הרוחני, הלב השבור מחזק אותי באמונה ומקרב אותי לקדוש ברוך. האמונה והקרבה זה הדבר הכי שלם שיכולתי לזכות בו!".
היא גם נשאלה: "את אוהבת את עצמך?", ועל כך היא השיבה: "אני משתדלת לאהוב את עצמי, אני לומדת לאהוב את עצמי, אני מתרגלת אהבה עצמית יום יום. אני מאמינה שככל שהחיבור שלנו עם עצמנו חזק יותר ככה הסביבה רואה אותנו בבהירות יותר ומחזירה לנו אור ואהבה. כשאנחנו לא שם בשביל עצמנו ומצפים מאחרים להיות שם בשבילנו, זה יוצר המון מקרי אכזבה ותחושת בדידות. כשאת אוהבת ושלמה עם עצמך את חיה בשלום עם הלבד. מרגישה שלמה ומחוזקת. ורק אז אפשר לאהוב באמת ובתמים ולהעניק לאחרים מבלי לוותר על עצמך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה