ויראלי

מיכל הקטנה כותבת בלב שבור: "לכמה רסיסים יכול הלב להישבר"

עם הסרטון המדובר שרץ ליום הולדתו של דניאל אלוש, כוכבת הילדים כתבה: "לכמה רסיסים יכול הלב להישבר? סרטון יום ההולדת של דניאל אלוש, אישה ושני ילדים נוספים נשארים לבד"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
לאחר שדובר צה"ל התיר לפרסום את האסון הכבד ברצועת עזה, וחשף כי במהלך הלילה שבין שלישי לרביעי, מסוק מסוג ״ינשוף״ של חיל האוויר, במסגרת משימת פינוי לוחם שנפצע לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, התרסק במרחב רפיח במהלך הנחיתה, סרטון יום ההולדת של אחד מהם הצליח לרסק את ליבה של מיכל הקטנה.
עם הסרטון המדובר שרץ ליום הולדתו של דניאל אלוש, כוכבת הילדים כתבה: "לכמה רסיסים יכול הלב להישבר? סרטון יום ההולדת של דניאל אלוש, אישה ושני ילדים נוספים נשארים לבד".
עוד לפניה הייתה זו לירון וייצמן מגישת האח הגדול ש כתבה בסטורי שהעלתה באינסטגרם שלה: "לא הכרתי את דניאל אלוש באופן אישי. הוא למד כמה שנים מתחתיי במקום בו גדלתי וגם היום היה גר לא רחוק ממני. המון חברים משותפים שמספרים על איש שכולו לב ענק, גבר שבגברים".

עוד הוסיפה: "אבא, חבר הכל, איזו אבידה, כמה אבידות, כמה נוכל עוד? קים סיני, אני משתתפת בצערך ושולחת לך את כל החיבוקים שיש להציע, אין מילים בחיי" והוסיפה גם אימוג'י של לב שבור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לב שבור והשתקמות
    הציוני 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל תתפלאי שניתן להשתקם מהון שברוני לב! אומר זאת מגוף ראשון שמילדות דרך בגרותי בהמשך הדרך בהמון צמיתים לא שבעתי נחת ומאידך חא וויתרתי לעצמי על אהבות קריירה הישגים והנאות- אסור לוותר אף פעם! שטלח לך חיבוק מחזק!!!
    סגור
  • 1.
    אורחת ישראלית (ל"ת)
    אורחת ישראלית 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור