שיווק ופרסום

כוכב האח הגדול מתחיל לגרוף רווחים: זה הקמפיין החדש שקיבל

עידן גלפר הצטלם אמש לקמפיין למותג האופנה Mainstream לקולקציית החג. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בפלטפורמות הסושיאל אשר יציג את קולקציית החג החדשה שתושק בקרוב באתר ובחנויות הנבחרות. גלפר ציין אתמול יום ההולדת ה30 ובסט הצילומים דאגו לחגוג לו עם עוגה. 
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
עוד כוכב של העונה הנוכחית באח הגדול, מתחיל לפרוע מזומנים. כוכבי הריאליטי בשנים האחרונות שמסיימים את הצילומים והופכים לפרזנטורים או קוטפים קמפיינים שיווקיים נוצצים, הפכו לדבר שבשגרה בתעשייה. גם בעונה החדשה של האח הגדול נראה שהמתמודדים הבולטים כבר מתחילים לקצור את הפירות וכעת גם עידן גלפר מרוויח.
כוכב האח הגדול הצטלם אמש לקמפיין למותג האופנה Mainstream לקולקציית החג. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בפלטפורמות הסושיאל אשר יציג את קולקציית החג החדשה שתושק בקרוב באתר ובחנויות הנבחרות. גלפר ציין אתמול יום ההולדת ה30 ובסט הצילומים דאגו לחגוג לו עם עוגה. 

קצת לפניו כזכור, אחת המתמודדות הבולטות על המסך בעונה החדשה של "האח הגדול", פרידה עוזיאל, זכתה גם היא לכבוד מסוג זה עוד לפני שהסתיימה העונה, והיא עדיין בבית האח. כך על פי הדיווח שפורסם לראשונה אצל ערן סוויסה באתר פור ריל (For Real).
על פי הדיווח, עוזיאל שמציגה את תלתליה בגאון מול מצלמות בית האח, קטפה קמפיין נוצץ למותג מוצרי השיער Oliere paris. על אף שבדרך כלל הסכמים אלו נעשים בתום העונה, בדיווח נאמר כי הפרטים סוכמו עם באי כוחה של עוזיאל.
פרידה הפכה לכוכבת רשת ענקית במהלך שהותה בבית האח הגדול, כאשר מספר העוקבים שלה ברשתות החברתיות זינק, לאחר שטרם העונה, הייתה עם 19 אלף עוקבים. עוזיאל והקשר שלה בבית האח עם המתמודד די ג'יי, בנו של כוכב מכבי תל אביב בעבר דרק שארפ, שם אותה במרכז העניינים בבית וכמובן, גם ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב נסיך
    לירז 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גבר טוב וערכי
    סגור