ויראלי

מגישת רשת 13 משתפת בהתרגשות: "הכי היה לי חשוב להפוך לאמא"

המגישה המוכרת בערוץ 13 משתפת את סיפור ההריון שעברה עם ילדיה: "6 שנים בטיפולי פוריות שלא צלחו. החלטתי לשים דד ליין"
מערכת ice |  1
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
מגישת תוכנית הבוקר ירדן הראל ברשת 13, משתפת בפני העוקבים את סיפור הריון הפונדקאות שלה ושל ילדיה התאומים.
זוהי אינה הפעם הראשונה שהראל משתפת על ההריון, אלא שאחת העוקבות שלה ביקשה לשמוע ממנה על כך ישירות בחשבונה האישי ברשתות החברתיות. הראל החליטה לפתוח את הסיפור מחדש ולתמצת אותו לכמה סטוריז שריגשו וגרמו לעוקבים להזיל גם כמה דמעות.
בסטורי כתבה הראל: "הייתי 6 שנים בטיפולי פוריות שלא צלחו. בשלב מסויים החלטתי לשים דד ליין ושאם אעבור אותו ולא תהיה התקדמות - לפנות לפונדקאות. האמת שלא חשבתי שזה יקרה אלב לחיים היו תכניות משלהם בעזרת פונדקאית מלאכית לני וגפן נולדו והפכו אותי לאמא".
בהמשך שיתפה הראל את ההריון הטבעי והפלה שנאלצה לחוות לאחר מכן: "חודש אחרי שהם נולדו גיליתי שאני בהריון שהסתיים לצערי בלידה שקטה. כל זה קרה במהלך תחילת הקורונה וההורים שלי נאלצו לתמוך מרחוק כי אסור היה בזמנו להיפגש עם מבוגרים. תקופה מורכבת לעיכול של הכל מהכל. זה מזל גדול מבחינתי שהלידה קרתה אחרי שנולדו כי בזכות זה ושהייתי חייבת לתפקד הצלחתי לעבור את זה בלי להיכנס לדיכאון".
בסטורי נוסף שהעלתה כתבה מגישת רשת 13: "הרבה אנשים אמרו לי שברגע שהם יוולדו אני אשכח מכל הקושי והדרך הארוכה. ברור שהכי היה לי חשוב להפוך לאמא וקיבלתי את המתנה הכי גדולה של החיים. אבל לא שכחתי את כל מה שהוביל לזה וגם היום, כמעט 5 שנים אחרי, יש רגעים שזה צובט לי קצת בלב שלא זכיתי לחוות את כל התהליך וההריון איתם".

(מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל)
ביום חמישי שעבר פרסמה ירדן הראל מה השאלה הכי נוראית שנשאלה בראיון. לאחר מכן הוסיפה הראל וסיפרה על אירוע אחד חריג במיוחד שהשאיר אותה בדמעות. "בזמן צילומי קמפיין שלי בערך חודשיים לפני שגפן ולני נולדו, הגיעה כתבת לסט ושאלה אותי: "תראי, את לא יכולה להיכנס להריון אז זה אומר שאת יכולה לטוס ממש עד הלידה. איזה עוד יתרונות יש לזה שאת לא יכולה להיכנס להריון?". סיפרה הראל.
לאחר מכן סיפרה הראל על התחושות אחרי השאלה ההזויה: "זאת לא חברה שלי שיכולה להרשות לעצמה לעשות איתי דאחקות על נושא כזה כואב ורגיש. זאת כתבת שלא פגשתי בחיים וזאת הייתה השאלה שהיא בחרה לפתוח איתה את הריאיון".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעזור
    לאה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העיתונות היום ההודעות על ערוץ 13,לא יעזור להם!!הם בדרך לסגירה!!!רייטינג אפס רמה אפס,מה שנותר,רק לסגור את הערוץ!!!
    סגור