טלוויזיה

מגישת רשת 13: "הפסקתי ריאיון באמצע, הלכתי לשירותים ובכיתי"

מגישת הטלוויזיה וכוכבת הרשת ירדן הראל, חשפה במסגרת 'שאלות ותשובות' בסטורי שלה באינסטגרם, מקרה חריג שהרגיז אותה, לאחר שנשאלה "מה השאלה הכי מעצבנת או חסרת טאקט ששאלו אותך?"
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
מגישת תוכנית המגזין היומי "פותחים יום" בערוץ 13, ירדן הראל, נחשבת לכוכבת אינסטגרם ענקית שמרבה לשתף את עוקביה בנעשה בחייה. כמו הרבה מפורסמים אחרים, היא מרבה לנהל שיח שאלות ותשובות עם מעריציה באינסטגרם, ועונה להם בפתיחות רבה.
במסגרת סשן השאלות והתשובות, שאלה אחת הזכירה להראל מקרה חריג שקרה לה במהלך קמפיין בו השתתפה, מקרה שנגמר בכך שהראל הפסיקה את הריאיון ואף השאיר אותה בדמעות.
לפני זמן קצר (חמישי) נשאלה הראל על ידי אחד ממעריציה: "מה השאלה הכי מעצבנת או חסרת טאקט ששאלו אותך?". על כך ענתה הראל: "וואו היו כמה שאלות שחרוטות לי בזיכרון שהיו מאד מעצבנות וגם כאלו שפגעו בי".
לאחר מכן הוסיפה הראל וסיפרה על אירוע אחד חריג במיוחד שהשאיר אותה בדמעות. "בזמן צילומי קמפיין שלי בערך חודשיים לפני שגפן ולני נולדו, הגיעה כתבת לסט ושאלה אותי: "תראי, את לא יכולה להיכנס להריון אז זה אומר שאת יכולה לטוס ממש עד הלידה. איזה עוד יתרונות יש לזה שאת לא יכולה להיכנס להריון?"". סיפרה הראל.
לאחר מכן סיפרה הראל על התחושות אחרי השאלה ההזויה: "זאת לא חברה שלי שיכולה להרשות לעצמה לעשות איתי דאחקות על נושא כזה כואב ורגיש. זאת כתבת שלא פגשתי בחיים וזאת הייתה השאלה שהיא בחרה לפתוח איתה את הריאיון".


מתוך האינסטגרם של yardenha@

בסטורי נוסף ששיתפה ירדן הראל היא סיפרה מה עשתה לאחר מכן: "הפסקתי את הריאיון באמצע. אני לא דיווה בחיי נדמה לי שזאת הפעם הראשונה שהפסקתי ריאיון. הלכתי לשירותים ובכיתי קצת ואז התאפסתי על עצמי כי הייתי באמצע צילומים של קמפיין והתפדחתי מכל הדרמה ותשומת הלב שהייתה בנוגע לריאיון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה