ויראלי

מגישת ערוץ 13 מגיבה לביקורת על ההתנהגות הילדותית שלה: "כמה סתומה"

אושיית הרשת ומגישת הטלוויזיה, ירדן הראל, לא ידעה שסרטון קליל שלה עם חברה בת גילה יגרור ביקורת ארסית מעוקבת. את התגובה המוחצת היא הציגה בסרטון נוסף אליו צירפה עוד כוכבת
מערכת ice | 
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
מגישת ערוץ 13 ואושיית הרשת, ירדן הראל, העלתה סרטון ריל קליל עם חברתה העיתונאית, אפרת וכטל, לכבוד יום הולדתה וכתבה לה: "מזל טוב לחברה הכי בוגרת שלי אבל גם הכי שטותניקית – שיודעת לתת עצה חכמה, להיות רצינית, כשצריך, ויודעת להנות, לרקוד ולהשתטות כשרק אפשר ותמיד להגיד את המילה הטובה".

מי שהגיבה לסרטון בו נראות הראל ווכטל רוקדות בתיאום בסגנון טיקטוק, היא משתמשת תחת הכינוי mmmi4067 שכתבה לשתיים: "נשים בנות 40 כמעט, כמה סתומות. הבת שלי בת 6 יש לה יותר שכל".
השתיים החליטו שבמקום להיעלב הן מגיבות ודווקא בסגנון השטותי שלהן. בחופשה משותפת של הראל עם וכטל והקונדיטורית אור שפיץ, השלישייה החליטה לרקוד בתנועות מצחיקות בבריכה וכתבו מסר מושחז למגיבה באנגלית: "כשהגיל שלנו נעשה רציני אבל החיים שלנו לא".
 בין המגיבים, לירן שטראובר, בן זוגה של טל טלמון, עוד חברה טובה של הראל שכתב לשלוש: "סוף סוף מישהו אמר לכן את האמת. יאללהמחר ניפגשים ביום ראשון ללימודים. הכי כיף לחזור להיות בני 6".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה