ויראלי

כוכבת הרשת מודה: "גררתי את המשפחה שלי לתוך הדבר הזה"

"אני פחדתי שבאיזשהו מקום הדבר הזה שנקרא 'המשפחה שלי' ילך לאיבוד", כך סיפרה כוכבת הרשת מורן טרסוב לעיתונאית יפעת הללי אברהם | צפו

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מורן טרסוב, כוכבת הרשת אשר התפרסמה בזכות הסרטונים המעניינים והמשעשעים שהיא מצלמת יחד עם בני משפחתה ברשתות החברתיות, התארחה בפודקאסט של העיתונאית יפעת הללי אברהם. במהלך הריאיון, חשפה מורן טרסוב כי היו רגעים בהם היא חששה שעיסוקה כיוצרת תוכן עלול לפגוע בבני משפחתה. 
"אני באה ממשפחה שעברה איזושהי טלטלה ואמא שלי בעצם לימדה אותנו שהדבר הכי חשוב לשמור עליו, אפילו שהאחים שלי לא גרים בארץ, זה על הביחד כמשפחה. אני פחדתי שבאיזשהו מקום בדרך שלי, להגשים את הרצון שלי לממש את עצמי, להמשיך לייצר תוכן ולשמור על הקהילה שלי, הדבר הזה שנקרא 'המשפחה שלי' ילך לאיבוד", כך סיפרה מורן טרסוב ליפעת הללי אברהם.  
עוד הוסיפה טרסוב: "אני חושבת שבאיזשהו מקום בתת מודע שלי, בלי לדעת היום, אני כבר יודעת את זה, פשוט גררתי את המשפחה שלי לתוך הדבר הזה. הם לא בחרו בזה והם גם לא מכירים משהו אחר. הם אוהבים להצטלם ולצלם. ברור, יש ימים שאני קמה בבוקר ולא בא לי לעבוד היום".
 

"כמה הם הקריבו מהילדות שלהם עבור הדבר הזה?", שאלה יפעת הללי אברהם את כוכבת הרשת. בתגובה לכך, ציינה טרסוב:  "הם לא הקריבו מהילדות שלהם, הם הקריבו אולי מהזמן הפנוי שלהם. החיים שלנו הם בקצב גבוה אבל בניגוד למה שחושבים, לא מצטלם אצלנו 24 שעות ביממה.
להפך, יש ימים מאוד מאוד מוגדרים לצילומים. אני חושבת שאנחנו משפחה יותר מרגילה. אני חושבת שאנחנו משפחה, אפשר לקרוא לזה ממוצעת, נורמטיבית ומעצם זה שאנחנו מייצרים תוכן ומחויבים לייצר תוכן לקהילה שלנו, יש לנו יותר זמן של ביחד ממשפחה ממוצעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה