טלוויזיה

כוכב "האח הגדול" מודה בכאב: "איבדתי את הנפש שלי" | צפו

בריאיון ליפעת הללי אברהם, יענקי גולדהבר חושף את האמת המטרידה על עולם הפרסום. יענקי גולדהבר: "המוח שלי לא מצליח לחשוב, אני לא מצליח להתפלל בבוקר כשאני רוצה, אני לא מצליח לשמור שבת עם זה. אני איבדתי את הנפש שלי"

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
יענקי גולדהבר, כוכב תוכנית "האח הגדול", חושף בפודקאסט של כתבת התרבות והבידור של מאקו,  יפעת הללי אברהם, את האמת המכוערת על עולם הפרסום הנוצץ ועל המחיר הכבד שהוא משלם בהיותו פליט ריאליטי. 
"היום אתה רואה המון נוער וצעירים שמאוד רוצים להיות מפורסמים, שחושבים שהפרסום זה הדבר הכי טוב שיש. בואו נגיד שכשהייתי ילד, אני זוכר שאמרתי לאמא שלי בגיל 14, 15; 'אמא יום אחד אני ואת נלך ברחוב ואנשים יצעקו לי יענקי מהאוטו'. אני הייתי רואה את האינסטגרם והייתי רואה שהכל זוהר. סליחה שאני אומר, זה חרטה ברטה. זה השקר הכי גדול בעולם. זה עולם שקר, זה עולם שהוא לא נכון". 
לאחר שציין כי הוא נהנה מהפרסום והתהילה, הדגיש כוכב תוכנית הריאליטי: "אני לא רוצה לעבוד אצל הרשתות החברתיות, אני רוצה שהרשתות החברתיות יעבדו אצלי". יענקי ציין בפני הללי אברהם כי העובדה שהוא צריך להקפיד על העלאת תוכן לרשתות החברתיות מטרידה אותו ואף חשף בפניה כי תחושת ה-FOMO (חרדת החמצה), משפיעה משמעותית על בריאות הנפש שלו. 
 
"המוח שלי לא מצליח לחשוב, אני לא מצליח להתפלל בבוקר כשאני רוצה, אני לא מצליח לשמור שבת עם זה, כי כל הזמן אני חושב מה אני אעשה. אולי הפסדתי איזה תמונה, אולי הפסדתי סרטון. אני איבדתי את זה לחלוטין, אני איבדתי את הנפש שלי".
לסיום, הבהיר יענקי גולדהבר את דבריו בפני הללי אברהם ואמר: "מאחורי כל בן אדם מאושר בסטורי עומד בן אדם שקשה שלו, שאולי לא כל סרטון, אבל לפעמים זה מעיק לקום כל בוקר ולחשוב כל שניה. זה מרדף אחרי כלום. יש דעיכה בנפש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה