ויראלי

המודח הטרי של "האח הגדול" תוקף: "יהב בא מוכן למשחק"

תום ברכה, שהודח במוצאי שבת מבית "האח הגדול", משתף כי לדעתו דייר אחר בבית, יהב ארהבור, הגיע עם אסטרטגיה מגובשת מהבית: "הוא שחקן והוא בא לשחק, הוא יודע מה יעשה לו טוב ועניין לתוכנית- והוא עשה את זה"
רוני שיינר |  3
תום ברכה (צילום מיכה לובטון)
תום ברכה הודח במוצאי שבת מבית "האח הגדול" אחרי 20 ימים בהם שימש כדייר, והוא המודח השלישי של העונה. ברכה, רווק מתל אביב ואיש חיי לילה, שיתף במהלך ראיון ל"ישראל בידור" כי הוא בטוח שהדייר יהב ארהבור הגיע עם אסטרטגיה מגובשת מהבית. 
"אני חושב שיהב בא מאוד מוכן למשחק, הוא גם אמר את זה כל הזמן", אמר ברכה. הוא גם הוסיף והתייחס לקרבה ולרומן פוטנציאלי בין יהב לבין דיירת נוספת בבית, הדר שירי, עימה החל מלכה לפתוח קשר רומנטי: "אני חושב שהוא שחקן והוא בא לשחק, הוא יודע מה יעשה לו טוב ועניין לתוכנית והוא עשה את זה. אני לא בטוח ב-100% שיהיה ביניהם משהו, אני חושב, אבל... כבר לא שלי". 
לאחר שהודח מהתוכנית שיתף מלכה במסגרת מספר ראיונות כי הוא מתחרט על כך שלא נתן הזדמנות לקשר זוגי עם הדיירת פרידה עוזיאל: "אני חושב שהטעות שלי הייתה שלא נתתי צ'אנס אמיתי לפרידה", אמר והוסיף: "בהתחלה נדלקתי מאוד על פרידה, ואז באה הדר. היא ייעצה לי לקחת דברים יותר לאט ונראה לי רמזה גם לכיוון שלה, והסתנוורתי". בעקבות הדברים, סובל מלכה מהתקפה ברשתות החברתיות על ידי צופי התוכנית. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תום הרומנטיקן
    מירה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לתום אין בעיה... וכמעט בטוח שמי שתצא ראשונה מהשתיים שירי או הדר תפתח איתו קשר רומנטי מיידית
    סגור
  • תום הרומנטיקן
    מירה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהשתיים הכוונה שירי או פרידה....
    סגור
  • תום הרומנטיקן
    מירה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתיים התכוונתי הדר או פרידה.......
    סגור