תרבות ופנאי

יענקי גולדהבר נלחם באנטישמיות בברלין והורחק על ידי שוטרים

כוכב האח הגדול האהוב החליט ככל הנראה להצטרף למפורסמים ישראלים רבים שנמאס להם לשתוק. הוא נסע לברלין והתפרץ עם דגל ישראל להפגנה שבה נאמרו אמירות אנטישמיות, עד שהורחק על ידי השוטרים
מערכת ice | 
יענקי גולדהבר (צילום רשת 13, יחצ)
מלחמת חרבות ברזל שפרצה בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של ארגון הטרור חמאס ב-7 לאוקטובר, גרמה לשינוי תפיסה אצל רבים מהמפורסמים בישראל ובעולם. נראה שהפעם, בניגוד לשאר התקופות בהן הייתה ישראל במלחמה, המשפיענים והכוכבים הישראלים לוקחים, ברובם, חלק גדול בהסברה הישראלית.
הסברה מול מכונת תעמולה כמו של הפלסטינים היא לא דבר קל, בייחוד לא כשיש מעל מיליארדים בעולם שנחשפים מדי יום לשקרי התעמולה הפלסטינית, שברובה ממומנת בהון עתק. לעתים נדרשים צעדים הם מעבר לפרסום פוסט נחמד בפייסבוק או צילום סרטון עצמי נעים ומסביר פנים. לעתים נדרשים צעדים חריפים יותר כדי לתפוס את תשומת הלב, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות.
כוכב האח הגדול, יענקי גולדהבר, עשה בדיוק מעשה שכזה בירת גרמניה, כאשר התפרץ עם דגל ישראל לתוך הפגנה פרו-פסטינית שבה נאמרו אמירות אנטישמיות, התקהלות אחת מיני רבות באירופה ובעולם, נגד ישראל.
 
@yankigoldhaber

באנו להילחם באנטישמיות בברלין. צפו עד הסוף!

♬ צליל מקורי - יענקי גולדהבר

גולדהבר ביצע זאת עם אדם נוסף ונראה שהרגיז חלק מהנוכחים, כאשר אחת מהנשים שהיו שם שלפה דגל אש"ף וניסתה לעמוד לפניהם ולהסתיר את דגל ישראל שבידם. לאחר מכן, נראו שני שוטרים גרמנים מגיעים ומזיזים את גולדהבר מהמקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה