בעולם

מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד: כל הפרטים על הרומן המשונה

צ'אסיטי שייאן נייט, מורה בת 25 ותושבת העיר אובלדה שבג'ורג'יה, נעצרה על ידי רשויות החוק המקומיות בחודש שעבר בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד. במידה והמורה תורשע במעשים שמיוחסים לה, בית המשפט בג'ורג'יה עשוי להטיל עליה עד 25 שנות מאסר ולחייב אותה בקנס של עד 100 אלף דולר

מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
צ'אסיטי שייאן נייט, תושבת העיר אובלדה שבג'ורג'יה, נעצרה על ידי רשויות החוק המקומיות בחודש שעבר בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד. המורה עוכבה למעצר ב-27 באוגוסט ובתום החקירה של ה-GBI, בולשת מדינת ג'ורג'יה, הוחלט כי ניתן לפרסם פרטים על הפרשה המטלטלת. 
על פי הדיווח באתר ה-Daily Mail, צ'אסיטי שייאן נייט ותלמידה ניהלו מערכת יחסים רומנטית בחודש ינואר האחרון. עוד עולה ממצאי החקירה של בולשת מדינת ג'ורג'יה, כי המורה, בת ה-25, שימשה כמורה לחקלאות בבית ספר במחוז טומבס מאפריל 2023. אותה פרשה מטלטלת התפרסמה בעקבות תלונה שהוגשה להנהלת בתי הספר התיכוניים.  
ממצאי החקירה מצביעים על כך שלכאורה נייט קיימה יחסי מין עם התלמיד שלה בחודש ינואר האחרון. כלומר, במקביל להיותה מורה. בנוסף לכך, דווח כי גילו ומינו של הקורבן עדיין לא הותר לפרסום. 
כאמור, צ'אסיטי שייאן נייט מואשמת בעבירת מין נגד קטין. במידה והמורה בת ה-25 תורשע במעשים שמיוחסים לה, בית המשפט בג'ורג'יה עשוי להטיל עליה עד 25 שנות מאסר ולחייב אותה בקנס של עד 100 אלף דולר. עוד דווח, כי עד כה לא ברור אם צ'אסיטי שייאן נייט מתכוונת לכפור בטענות שמיוחסות אליה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה