משפט

"מורת השנה" נתפסה מקיימת יחסי מין עם תלמיד

טרייסי ונדרהולסט, מורה למתמטיקה בת 38, בבית הספר התיכון יוקאיפה בקליפורניה, הואשמה באונס של קטין בעקבות חקירה על כך שקיימה יחסי מין עם קטין בן 16
מערכת ice |  2
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מחנכת בתיכון בקליפורניה, שבעבר זכתה בתואר "מורת השנה", נעצרה על כך שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16, לפי המשטרה.
טרייסי ונדרהולסט, מורה למתמטיקה בת 38 בבית הספר התיכון יוקאיפה, הואשמה ביום חמישי באונס קטין בעקבות חקירה של האשמות כי קיימה יחסי מין עם קטין, כך אמר מחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו.

המשטרה לא מסרה מתי או היכן השניים לכאורה קיימו יחסי מין. הקורבן תואר כתלמיד תיכון בן 16 בתיכון יוקאיפה, אם כי לא ברור אם הוא עדיין תלמיד שם. ונדרהולסט הוכנסה למרכז המעצר המרכזי בסן ברנרדינו. הערבות שלה נקבעה על 30,000 דולר, לפי מחלקת השריף.
"החוקרים ומחוז בית הספר המשותף של יוקאיפה קלימסה עבדו בשיתוף פעולה כדי להבטיח שחקירה יסודית בעניין זה הושלמה", נאמר בהצהרה של מחלקת השריף. הבלשים אמרו שהם מאמינים שייתכן שיש קורבנות נוספים.
המורה למתמטיקה נבחרה בעבר ל"מורת השנה" של בית הספר בשנת 2017, על פי דיווחים מקומיים.
מנהלת בית הספר התיכון יוקאיפה כתבה בזמנו על ונדרהולסט: "מייצגת את המחנכת שרבים כל כך רוצים להיות - היא המורה החביבה והחדשנית שממנה אנו מקווים שילדינו יצמחו; המחנכת השואפת להעסיק את כל תלמידיה משיעורי ההתערבות ועד לשיעורי ההצטיינות שלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מורה טובה
    ללל 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מורה על הכיף כפק .ככה צריכה להתנהג מורה טובה.התלמידים הכי מרוצים שיש .אין כמו מורה שמערבת את תלמידיה במצוינות.וכל הקשקושים האלה של אינוס סטטוסטורי.גם בחור (לא ילד) מבין את המשמעות של קיום יחסי מין עם אשה בוגרת עם נסיון.איזה פסול יש בזה?
    סגור
  • 1.
    איפה החתיךי שיבוא פה תיכף
    כם אני גם אני 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי ניראה שכולם רוצים אותה במיטה שלהם!! מה קרה למד בדרך חינוכית נוהג באישה לעומתה מורה גרושה צולעת דל בני היתעללה בו כי ניסתה להתחיל איתו והוא דחה אותה
    סגור