משפט

מייגן די סטליון נתבעת: קיימה יחסי מין מול עובד

הראפרית מייגן די סטליון נתבעת על הטרדה, לאחר שלכאורה קיימה יחסי מין עם אישה מול עובד. בנוסף, הצלם לשעבר של הכוכבת תובע אותה גם על כך שיצרה סביבת עבודה עוינת: "נאבק כעת עם חרדה גוברת, דיכאון ומצוקה פיזית הנובעת מסביבת עבודה הרעילה. ”
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כוכבת ה"WAP", מייגן די סטליון נתבעת על ידי אמיליו גרסיה, שטוען בתלונה שהוגשה השבוע (שלישי), בלוס אנג'לס, כי מייגן, בת ה-29, קיימה יחסי מין עם אישה לא מזוהה בזמן שנסעה ברכב שטח במהלך עצירת סיור בספרד, כשהוא ישב איתן וללא רצונו, ראה את זה קורה. כאמור, צלם הווידאו האישי, היה לכאורה עד לתקרית מבלי הסכמתו. עוד טען בתביעה, כי לאחר המקרה הראפרית אמרה לו: "לעולם אל תדבר על מה שראית". 
בנוסף, הצלם סיפר לחדשות NBC על התקרית לכאורה ואמר: "הרגשתי לא בנוח, הייתי קפוא והייתי בהלם. בסוג של, החוצפה לעשות את זה ממש לידי".
 
הצלם סיפר לחדשות NBC על התקרית לכאורה: "הרגשתי לא בנוח. הייתי קצת קפוא, והייתי בהלם. בסוג של רק החוצפה הכללית לעשות את זה נכון, ממש לידי." עוד טען גרסיה שבזמן הנסיעה לספרד, מייגן קראה לו: "כלבה שמנה", ו-"תירק את האוכל שלך החוצה, אתה לא צריך לאכול". "לשמוע ממישהו שדוגל באהבת הגוף, אומר לך את הדברים האלה, הרגשתי מושפל", אמר ל-NBC.
כאמור, גרסיה טוען כי הוא סובל מנזקים כתוצאה מהסבל שעבר בעבודה עם הראפרית, הכוללים הפסדים ניכרים ברווחים, הטבות עבודה, פציעות, מחלות, מצוקה רגשית, הוצאות רפואיות ועוד". "הוא סבל מהערות מיניות ומביישות אשר הכניסו אותו למצוקה ריגשית עמוקה", נכתב בתלונה. עוד נכתב כי מאז הצלם נאבק ב: "חרדה גוברת, דיכאון ומצוקה הנובעת מסביבת עבודה רעילה". "מייגן פשוט צריכה לשלם ללקוח שלנו את המגיע לו, לעמוד בהתנהגותה ולהפסיק את הסוג הזה של הטרדה מינית והתנהגות שיימינג שמנה", אמר עורך הדין, רון זמברנו, בהצהרה.
 
מייגן מצידה, בחרה שלא להגיב למקרה. מלבד מייגן, גרסיה תובעת גם את: Megan Thee Stallion Entertainment, Inc., Hot Girl Touring, LLC ו-Roc Nation על הטרדה והפרות אחרות לכאורה של חוקי העבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה