תרבות ופנאי

כוכבת העל נגד חברת התקליטים: "מסרבים לשלם לי"

הזמרת מייגן די סטליון טוענת כי חברת התקליטים שהיא חתומה בה - "1501 סרטיפייד" - בכוונה מרוקנת את חשבונות הבנק שלה כדי לא לשלם לה את תמלוגים להם היא זכאית
מערכת ice | 
אולפן הקלטות (צילום pixabay)
הזמרת מייגן די סטליון נלחמת עם חברת התקליטים שלה "1501 סרטיפייד" כבר יותר משנתיים לאחר שלטענתה החברה ניצלה אותה עוד ב-2018 וגרמה לה לחתום על חוזה שהיה הרבה מתחת לסטנדרטים בתעשייה. מייגן הגישה תביעה לפיצוים בסך מיליון דולר בגין תמלוגים שהיא אמרה שהחברה לא שילמה לה, בעוד ש-"1501" טוענים שהיא זאת שחייבת להם כסף.
עכשיו מייגן די סטליון, ששמה האמיתי הוא מייגן פיט, טוענת ש-"1501" מרוקנת בכוונה את חשבונות הבנק שלהם כדי להימנע מלשלם לה את הסכום שהיא מרגישה זכאית לו.
 
"במקום לעקוב אחר עצתו של המנהל הפיננסי שלה ולהחזיק את הכספים המתמודדים ברזרבה, '1501' בחרה להעשיר את עצמה ואת יועציה, ולהשאיר פחות מעשרת אלפים דולר בחשבון", כתבו עורכי הדין של מייגן.
"פיט מבקשת מינויו של כונס נכסים להשתלט על '1501' עד שהמחלוקת הזו תוכרע, או לחילופין, מינוי כונס נכסים שישתלט על כל חשבונות הבנק של '1501' וכל חשבונות בנק אחרים שבשליטתו או בבעלותו של קארל קרופורד (מנכ"ל החברה), כולל חשבונות הבנק שאליהם הועבר הכסף".
זו לא התסבוכת המשפטית הראשונה של הזמרת. בשנה שעברה העידה על כך שנורתה ברגלה על ידי הראפר ובן זוגה לשעבר טורי ליינז - תקיפה שבעקבותה הוא צפוי לשבת יותר מ-20 שנה בכלא.
"שמעתי אותו צועק 'תרקדי, כלבה!' וראיתי שהוא כיוון אליי אקדח. ראיתי דם והכל הרגיש מטושטש", העידה בבית המשפט בלוס אנג'לס בחודש דצמבר האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה