ויראלי

עדן גולן נשברת בהופעה ראשונה אחרי האירוויזיון: "אין יותר זמן"

עדן גולן שרה את 'אוקטובר ריין' בכיכר החטופים לראשונה אחרי האירוויזיון: "זו הפעם הראשונה שאני שרה מאז שחזרתי מהאירוויזיון, ידעתי שאת הפעם הזאת אני רוצה לעשות על הבמה הזאת בכיכר הזאת. לפני הכל אנחנו מחכים לחטופים שלנו בבית, כי אין לנו יותר זמן!"
מערכת ice |  2
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
אחרי הביצוע שהסעיר את אירופה על במת אירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, עדן גולן עלתה הערב (שבת) לראשונה מאז שהופיעה באירוויזיון על במת כיכר החטופים בתל אביב וביצעה בלייב את השיר המקורי שנבחר להישלח לתחרות - October Rain.
עדן גולן בכיכר: "זו הפעם הראשונה שאני שרה מאז שחזרתי מהאירוויזיון, ידעתי שאת הפעם הזאת אני רוצה לעשות על הבמה הזאת בכיכר הזאת. לפני הכל אנחנו מחכים לחטופים שלנו בבית, כי אין לנו יותר זמן!".

עוד היא סיפרה למוחים שהגיעו לכיכר החטופים: "רציתי לשיר הערב את אוקטובר ריין וזאת התפילה שלי להחזיר את כולם הביתה. לא אפסיק להשמיע את הקול שלנו בארץ ובעולם עד שכולם יחזרו הביתה".
 
צילום: רון לוי
אגב, 72 שעות אחרי התחרות, נרשם עוד הישג לעדן גולן, כאשר השיר ״הוריקן״ הוא היחיד מאירוויזיון 2024 שנכנס לרשימת השירים ב-iTunes האמריקני, בעוד שהזוכה השוויצרי לא שם, גם לא הסגן מקרואטיה לזניה בוי. 
גולן הייתה ללא ספק המתמודדת הבולטת ביותר באירוויזיון, ולאו דווקא בשל כישוריה האדירים והצבעוניות הייחודית שהיא מביאה לבמה, אלא דווקא על רקע האנטישמיות הקשה שחוותה, במסגרתה ספגה קריאות בוז צורמות בין היתר, כמו גם הפגנות ענק נגד ישראל שנערכו מחוץ לאולם במאלמו ומחאות של חלק מהמשתתפים עצמם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פסטיבל החטופים והצבועים מזיק (ל"ת)
    דן 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הייתי שם. היא לא נשברה. שטויות. אמרה מה שאמרה. (ל"ת)
    גיא 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור