ויראלי

הפקת האירוויזיון נגד ישראל ועדן גולן: זה הצעד המשפיל שנקטה

הרשתות הרשמיות של האירוויזיון סיכמו את התחרות עם תמונות של כל המתמודדים על השטיח הטורקיז מלבד הנציגה הישראלית עדן גולן וכן הנציג ההולנדי שהודח מהתחרות בבושת פנים. ומה ההסבר להחלטה?
מערכת ice |  11
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
רגע אחרי שהשיגה את המקום החמישי המכובד באירוויזיון 2024 בשבדיה למרות גזענות נוראית וזלזול של הקולגות, נראה שהבלאגן סביב התחרות מסרב להסתיים. הרשתות הרשמיות של האירוויזיון סיכמו את התחרות עם תמונות של כל המתמודדים על השטיח הטורקיז מלבד הנציגה הישראלית עדן גולן וכן הנציג ההולנדי שהודח מהתחרות בבושת פנים.
יחד עם זאת, חובבי האירוויזיון טוענים כי מדובר בצילומים מתוך השטיח הטורקיז, אליו עדן לא הגיעה בגלל שבוא התקיים בערב יום השואה. סמיון גרפמן הגיב לדיווח: "טוב מאוד שהיא לא בתמונה עם כל האנטישמים האלה בלאט", שרית פולק הוסיפה: "אירוויזיון 2024 מרגיש כמו קשר רעיל"
כזכור, רק ביום ראשון האחרון עדן גולן הגיעה למסיבת העיתונאים אחרי המשדר ולא חסכה במילים גם ביקורתיות, כלפי מי שהיו ראויים לכך. תחילה אמרה: "עם כל מה שעברתי אני מרגישה כל כך מדהים וטוב, וכזאת גאווה, אין לי מספיק מילים בשביל להסביר איך אני מרגישה ואיך אני שמחה שאני כאן - ולאן שהגענו. זו עבודה קשה של חודשים, ופה שבועיים של תקופה מצד אחד הכי מדהימה ושאני לא אשכח ומצד שני מאוד קשה גם. כנראה שבסוף אחרי הנאמבר, זה הכל יצא ממני".

על הבוז שספגה: "התמקדתי במטרה שלי: לייצג אותנו בכבוד. שום דבר מסביב לא השפיע עליי. אני שידרתי אנרגיות חיוביות. התמקדתי בהפצת אהבה ואנרגיה טובה ולהכיר את כולם. זה דמעות כי לא רציתי שזה יגמר, בא לי לצאת עוד מאה פעמים לבמה הזאת לשיר את השיר ולייצג אותנו. בא לי, זה הרגיש לי כל כך טוב - עם כל הבוז וכל הצעקות, אני אחרי החזרה אתמול אמרתי 'תצעקו עוד יותר'. זה הדליק אותי אני לא יודעת איך להסביר את זה".
היא המשיכה וסיפרה: "זה נתן לי כוח להראות איזה עם יפה אנחנו. עם כל מה שקורה מסביב, אנחנו, איכשהו עדיין, בהירים מבפנים ומצליחים איכשהו לתת אהבה ולמסור את הטוב ולהראות איזה עם יפה אנחנו. אני באמת באמת מתפוצצת מרגשות של אהבה וחום וגאווה שהייתה לי את הזכות לייצג את המדינה שלנו מול כל כך הרבה אנשים במצב כזה מטורף וקשה. אני מרגישה שאנחנו כבר ניצחנו עם כל מה שעברנו ולאן שהגענו - זה הניצחון שלנו. אני כל כך מודה על כל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכולם, זה כל כך לא מובן מאליו וזה נתן לי הרבה חיזוקים - כשאני פה עברתי דברים לא פשוטים. אין על העם שלנו, אין על האנשים שלנו, אין על המדינה שלנו".
לסיום אמרה: "אני מרגישה שקיבלנו את כל מה שרצינו. זה שהיינו פה זה כבר הניצחון בשבילנו. אני אסירת תודה על כל התמיכה שקיבלתי מכולם, כל אהבה. זה לא מהעולם הזה. הנקודות מהשופטים? זה לא משהו שאני יכולה לשלוט בו. אני עדיין חושבת שהגענו למקום באמת מדהים ומה שחשוב זה הקהל. זה מרגיש מדהים זה פשוט הוכיח שמוזיקה חזקה מהכל ושאהבה חזקה כל כך. כשאתה מפיץ אהבה - זה חוזר אלייך".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שוודיה הכבודה
    אני 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המוסלמים כבדו את שוודיה ממזמן. אין להם כוח בכלל מולם .לא רק בארוויזיון.
    סגור
  • 9.
    עדן
    מיה 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה לעכל את הכובע שחייבים לבלוע
    סגור
  • 8.
    להחרים את הארויזיון. לא להשתתף בו יותר (ל"ת)
    גילה 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    עדן המהממת
    מהממת לא צריכה אותם 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מהממת לא צריכה את כל הגוים האלה אויבי ישראל השם ינקום בכולם עניין של זמן
    סגור
  • 6.
    איזה גועליים (ל"ת)
    גדי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    מלכה
    אילנה 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את פשוט מלכה
    סגור
  • 4.
    עדן שלנו (ל"ת)
    אילנה 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    זה היה ביום השואה והיא לא באה (ל"ת)
    חחחחח 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 2.
    משפיל או לא היגיעה לצילומים? תחליטו.
    רמי חיימוב 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    9 2
    עדן בורכה בקול נהדר ואישיות. אני מאחל לה בהצלחה. אני מקווה לסיומו של הסכסוך הישראלי פלשתיני. אני רואה איך אנשים מביעים עצמם בטוויטר.. אני רואה מדינה קרועה ומפולגת. המציאות הישראלית איננה שיר בארוויזיון יפה ככל שיהיה. לא מעט ממנה יזומה ע"י העם בישראל. אאחל לעדן בהצלחה רבה בכל אשר תלך. היא בוודאי מוכשרת לכך.
    סגור
  • 1.
    מי אמר
    שלמה 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי אמר שישראל צריכה להשתתף בשטות הזאת לא רוצים אותך אז למה להדחף
    סגור
  • מקום שני בהצבעות הקהל, לא כל כך לא רוצים אותנו
    אאא 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה שהרבה פרו פלסטינים נכנסו לצפות רק בשביל לצעוק בוז, לא צריך להפחיד אותנו. והשופטים שלא נתנו נקודות, בעיקר השפילו את עצמם
    סגור