ויראלי

אמא של עומר אדם חושפת: מתי יציע נישואין ליעל שלביה?

שרון אדם, אמו של הזמר המפורסם מספרת בריאיון ברשת 13 שעומר אדם מגיע אליה לפעמים בלילות לבקש ממנה עצות בזוגיות, כולל כל מה שנוגע לחתונה עם יעל שלביה
מערכת ice | 
יעל שלביה ועומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
רק בשבוע שעבר, לעיני כ-1.2 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם, ריגש עומר אדם כשבירך את זוגתו המפורסמת יעל שלביה לרגל יום הולדתה, והשתמש במילים חמות במיוחד: "אהבת חיי, הדבר הכי טוב מיוחד ויפה שיש, אשת חיל מי ימצא ורחק מפנינים מכרה. אני רוצה לאחל לך ליום הולדת שתמיד תהיי בריאה ומאושרת שתהיי תמיד בשמחה ומוקפת באנשים טובים".
עוד כתב לזוגתו: "שתעשי תמיד רק מה שאת אוהבת מאחל לך שתשמרי על הפשטות שלך, השמחה, הערכים וכל מה שאת מביאה איתך, ותישארי מיוחדת כמו שאת ושתדעי שאני תמיד מאחורייך, צדדיך ומתחתייך, אוהב אותך מלאך שלי, מזל טוב".
 
אמו של עומר אדם, שרון אדם, מנטורית ויועצת במערכות יחסים וזוגיות המעבירה סדנאות, התארחה היום בתוכנית "שואו טיים" ברשת 13, ונשאלה כמובן לגבי הצעת הנישואין שכל המדינה ממתינה שתגיע – מעומר לשלביה.
שרון אדם השיבה בחיוך: "מציע או לא מציע, מתי יציע... כשהוא יציע כולכם תדעו, כולל אני". המראיין קובי מחט הקשה: "אבל הוא מבקש עצות מאמא שהיא מומחית בתחום?"
כאן הפתיעה שרון אדם כשגילתה: "הוא בא בלילות לפעמים, כן. אני אמא שלו, איזה כיף לי. כולכם רוצים לדעת ולא תדעו".

כאמור, מלבד הטייטל של אמו של הזמר המצליח במדינה, שרון אדם ידועה כמנטורית בינלאומית ואף מנחה בסדנאות חינוך, ארגון וקהילה ואף משמשת כמטפלת בכלים לאיזון הגוף והנפש. לצד זאת, פעלה אדם בגזרת ההסברה הישראלית ובחודש פברואר האחרון הצטרפה לנטלי דדון ומשפיעניות נוספות למסע הסברה בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה