ויראלי

מגי אזרזר חוגגת יום מאושר: "ככה מרגיש כשמגשימים חלום?"

השחקנית שהתנסתה כבר בעברה בשירה בביצוע עם רותם כהן, עלתה בהפתעה לדואט עם קובי אוז במופע של טיפקס ושאלה על הבמה: "ככה זה מרגיש כשמגשימים חלום?" והקהל הגיב לה בחום גדול ונתן לה את הרוח הגבית לתת ביצוע
מערכת ice |  3
מגי אזרזר בסדרה אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו (צילום מסך קשת 12)
עוד רגע "יום הולדת שמח לשחקנית האהובה מגי אזרזר", אשר תחגוג ממש בקרוב את יום ההולדת ה-38 שלה. כמתנת טרום יום הולדת, להקת טיפקס החליטו שהם רוצים להפתיע את הקהל בבארבי ומגי קיבלה הזדמנות של פעם בחיים לעלות על הבמה איתם.
על פי הפרסום ב-TMI, השחקנית שהתנסתה כבר בעברה בשירה בביצוע עם רותם כהן, שאלה על הבמה: "ככה זה מרגיש כשמגשימים חלום?" והקהל הגיב לה בחום גדול ונתן לה את הרוח הגבית לתת ביצוע.

בהמשך השחקנית ביצעה דואט עם קובי אוז ללהיט של טיפקס "והפעם שיר אהבה", שיר שפחות מוכר אבל נחשב לאחת היצירות היותר גדולות של הלהקה. הקהל עמד והריע על הדואט המרגש.
אגב, יממה אחרי עליית סדרת המתח שבכיכובה ולילה ללא שינה,  השכימה קום השחקנית מגי אזרזר, הפנים של מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה', מזה עונה שישית ברציפות, לרגל צילומי קמפיין טלוויזיה חדש של המותג.
הקמפיין החדש בכיכובה הצטלם על סט בוילה מפוארת ברמת השרון, בו מגלמת אזרזר תפקיד חדש: אישה של וואן סוויפ (One swipe) הכל היא מבצעת בפעולה אחת פשוטה ויעילה - כושר, משחק ואפילו הסרת איפור. בקמפיין אזרזר מקדמת את המים המיסלריים של גרנייה, בעזרתם היא מסירה את האיפור בקלות וביעילות. זהו קמפיין הטלוויזיה הראשון של אזרזר עם גרנייה בקטגוריית טיפוח הפנים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אישה בוטה ולא עדינה! (ל"ת)
    ליטל 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חלודה..
    כותיאלי העילג 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכוערת כמו לילה,פרצוף של גבר,מפחידה
    סגור
  • 1.
    שחקנית וולגרית בלי ניואנסים.
    מיקי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה שאלה הכוכבים שלנו. ממש עלוב.
    סגור