ויראלי

אדוה דדון נשברת רגע אחרי הלידה: "לא היה צריך להיגמר כך"

דדון כתבה באינסטגרם שלה: ״חשיבותה ומשמעותה של לקיחת אחריות. ראש הממשלה, בנאומו המוקלט הביע צער על מותם של ששת החטופים, אבל לא אמר סליחה. לא אמר- חמאס רצח באכזריות, אך אני הוא זה שביצע שורה של החלטות שהובילו לתוצאה המזעזעת והטרגית הזו". והוסיפה: "סליחה, עדן. זה היה מאוחר מדי"
מערכת ice |  3
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מסך קשת 12)
רגע אחרי שהביאה לעולם את בנה הראשון עם ידין גלמן, אח לבתה מנישואיה הראשונים לגלעד שלמור, מגישת קשת 12 אדוה דדון מביעה ביקורת נגד הצהרתו המוקלטת של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא החטופים שהוחזרו מתים.
דדון כתבה באינסטגרם שלה: ״חשיבותה ומשמעותה של לקיחת אחריות. ראש הממשלה, בנאומו המוקלט הביע צער על מותם של ששת החטופים, אבל לא אמר סליחה. לא אמר- חמאס רצח באכזריות, אך אני הוא זה שביצע שורה של החלטות שהובילו לתוצאה המזעזעת והטרגית הזו".


עוד הוסיפה: "זה הזכיר לי את הנאום של יצחק רבין ב-1994. לאחר שכשל בחילוץ של נחשון וקסמן, שנחטף בידי חמאס ונפילתו של ניר פורז, מפקד כוח החילוץ מסיירת מטכ״ל. רבין אמר: אני החלטתי לצאת לפעולה ולכן אני נושא באחריות להחלטה".

לסיום היא תהתה: "למה זה חשוב? משום שאם אתה לא אחראי, אז המחויבות שלך היא לא אבסולוטית. ויש עוד 101 חטופים שגורלם לא חייב להסתיים כך, אם רק היה מצפן. ומצפון״. היא גם כתבה בפוסט: "סליחה, עדן. זה היה מאוחר מדי, אבל לא היה צריך להיגמר כך"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל מילה אמת
    סטיב 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    *ונות השמאל ההזוי לחלוטין ממשיך להסית נגד ראש הממשלה הנבחר עם רוב מוחלט של העם היהודי בארץ ישראל השלמה
    סגור
  • 2.
    תתעסקי בחופשת לידה
    אוייישש 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שאת עיתונאית או כל דבר אחר לא אמו ר שאת יכולה להביע את דעותייך.השטיותיותראש הממשלה מקסל החלטות קשות יותר מהמיץ.שאת.מוכרת
    סגור
  • 1.
    גב דדון
    שולה מעפולה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הי גב נכבדה רצוי שתתעסקי בתינוק שלך השאירי את ה בקורת לגדולים ממך.
    סגור