ויראלי

אדוה דדון מאתגרת בענק את בן זוגה: "מוקדש לנשות הבייבי בום"

גברים לעלום לא יבינו מה עובר על אישה שסוחבת עובר בבטנה במשך 9 חודשים, או שאולי כן? העיתונאית אדוה דדון החליטה להעמיד את בן זוגה מול אתגר חדש
מערכת ice | 
אדוה דדון וידין גלמן (צילום אינסטגרם)
העיתונאית ומגישת ערוץ 12, אדוה דדון, החליטה לבדוק את עמידותו של בן זוגה לדבר שגברים לעולם לא יבינו, הריון. נראה כי דדון מעוניינת לשים את בן זוגה, הדוגמן ידין גלמן, בנעליה.
כידוע, דדון נמצאת כרגע בהריון מתקדם כאשר היא וגלמן מצפים לילדם המשותף הראשון. דדון ובן זוגה פרסמו היום (שני) באינסטגרם את התיעוד של האתגר, במסגרתו הוצמד אבטיח לבטנו של גלמן בניילון נצמד, במה שאמור לדמות הריון.
לצד פרסם הסרטון כתבו השניים כי האתגר "מוקדש לכל נשות הבייבי בום של חרבות ברזל". 

צילום מסך מתוך אינסטגרם
כזכור, ידין גלמן סיים לאחרונה את מסע ההסברה שעשה בארצות הברית, במסגרתו ניסה להילחם עבור הנרטיב הישראלי והצדקת המלחמה של מדינת ישראל בארגוני הטרור באזור. 
גלמן העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט בו סיכם את החוויה ובין היתר כתב: "שמונה חודשים עברו מאז נכנסתי להסברה ולא יכולתי לדמיין כמה עבודה יש לעשות בתחום הזה. אני לוקח הפסקה קטנה ואחזור לזה עוד מעט".
עוד הוא הוסיף באותו פוסט וחשף במה הוא מתכוון להתמקד עם חזרתו ארצה: "חוזר עכשיו לארץ לתקופה בשביל להקים משפחה, אחרי זה נחזור שוב להסברה כי המלחמה הזאת לא תיגמר בקרוב. עוד לא אבדה תקוותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה