ויראלי

בן זוגה של אדוה דדון: "מאחל שצה"ל יפסיק לתקוף את החיילים"

ידין גלמן מתבטא בחומרה כנגד בכירים בצה"ל, בעקבות דרישתם לשים סוף לקבלת תרומות והענשת חיילים שיקבלו ציוד בתרומה. "אנחנו פה עושים הסברה, מגייסים תרומות, נלחמים על השם של צה"ל ובבית המפקדים רודפים אחרי החיילים", כתב
רוני שיינר |  2
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)
השחקן והדוגמן ידין גלמן, בן זוגה של כתבת חברת החדשות של קשת 12 אדוה דדון, התבטא בסוף השבוע בחומרה כלפי בכירים בצה"ל, מתוך ניסיון להשמיע את קולם של החיילים. 
בחמישי האחרון, הגיב גלמן לפרסום לפיו מפקד זרוע היבשה שם סוף לתרומות ומזהיר כי לוחמים שייתפסו כשהם מקבלים ציוד בתרומה, ייענשו בחומרה. "המצב היום הוא שלחיילים שנכנסים להילחם אין ציוד מיגון", כתב גלמן. "לעצור את התרומות זה רק מוסיף לבעיה שלוחמים נכנסים חשופים". 
גלמן הוסיף: "במקום להילחם בתרומות, אולי כדאי שצה"ל יתמוך בזה, יעבוד בשיתוף פעולה עם מערכי התרומות ויוודא שהציוד עובר את התקן ואז לעודד תרומות דרך המקומות הנכונים. לאיים על לוחמים שייכנסו לכלא אם יקבלו תרומות זה בדיוק כמו לבוא בטענות ללוחמים בבארי ולא לפיקוד". 
בשבת כתב גלמן: "שבת שלום. אני מאחל שנתחיל את השבוע הבא שצה"ל יפסיק לתקוף את החיילים שלו, בין אם זה בקבלת ציוד מיגון מתרומות, בין אם זה בתחקירים או כל דבר אחר. אנחנו פה עושים הסברה, מגייסים תרומות, נלחמים על השם של צה"ל ובבית המפקדים רודפים אחרי החיילים. מציאות הזויה". 
נזכיר, כי גלמן שירת בסיירת מטכ"ל ונפצע ב-7 באוקטובר כשהגיע עם הכוחות הראשונים לקיבוץ בארי. הוא הגיע לבית החולים איכילוב לאחר שחטף שלושה כדורים באזור היד והכתף, ואיבד כל תחושה ביד. הוא עבר ניתוח והליך שיקום, ובחודשים האחרונים הוא עוסק בהסברה ברחבי העולם. גלמן מאורס לאדוה דדון והשניים מצפים לילד ראשון משותף. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ידין גלמן
    אלונה אלון 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק פרקליטות צהל לא מגוננת על החיילים .דואגת לחמס ולמחבלים .בושה וחרפה על כל חייל שאתם מביישים אותו ומעמידים אותו בסיטואציות איומות בושה בושה וחרפה .באף מדינה בעולם אין מצב כמו בישראל שפרקליטות צבאית שאמורה לחבק חיילים ולדאוג להם מעמידה אותם למשפט ונידוי לחרם לסילוק ולבתי סוהר
    סגור
  • 1.
    מצויין ככה צריך להיות
    אני 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שזה הגיוני.. ככה כל אחד יוכל להשיג ציוד ולהתחזות לחייל מצה'ל..
    סגור