תרבות ופנאי

אדוה דדון יודעת? ידין גלמן משתף: "זה מטלטל, צריך ללמוד מטעויות"

השחקן והדוגמן שיתף בריאיון על התקופה המורכבת שעובר, ברקע הפציעה שחווה במהלך קרבות ה-7 באוקטובר והתינוק המשותף לו הוא מצפה יחד עם בת זוגו, העיתונאית אדוה דדון
מערכת ice |  3
אדווה דדון ידין גלמן (צילום חשבון האינסטגרם של ידין גלמן)
אחד מהזוגות המעניינים ביותר בעולם הבידור הישראלי הם עיתונאית חדשות 12 אדווה דדון והשחקן ידין גלמן, אשר במהלך המלחמה הודיעו כי הם התארסו וכי הם מצפים לילד או ילדה. בריאיון שהעניק גלמן ל-TMI הוא סיפר על התקופה שעוברת עליו, ועל הניגודיות שבין הציפייה וההתרגשות מהתינוק שבדרך, לבין החששות בעקבות המלחמה והפציעה שעבר במהלך קרבות ה-7 באוקטובר.
כאשר נשאל כיצד הוא מתחיל לעבור את התקופה, ענה גלמן: "זה מטלטל, האירוסין והחתונה זה נקודה של אור בכל הדבר הזה". עוד הסביר כי הוא ממשיך להשתקם מהפציעה שחווה, והוא מתרכז כרגע בעיקר בתחום ההסברה. בהמשך הוסיף: "מקווה שבמדינה שלנו נלמד מטעויות, נשים את השסע בצד ונהיה יותר מאוחדים".
נזכיר כי בעבר ידין גלמן שיתף בנוגע בחשבון האינסטגרם שלו מחשבות בנוגע לאותה שבת שחורה, וכתבה: "בוקר אחד יפה הפך להיות התקופה השחורה ביותר בחיינו. חברים שיצאו לרקוד, רצו אל מותם. חבריהם ששרדו, עדיין אוספים את השברים. אנחנו עם מדהים, אנשים מדהימים, אבל זה לא מספיק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיבור
    למך 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מילה אחרת מאשר גיבור, כל הכבוד לכל חיילנו אשר יצאו למלחמה להציל את האנשים והבית , מי יתן ותחלים/ ותחלימו במהרה ותחזרו לתפקד ולנהל חיים תקינים עד כמה שניתן . אמן,,, אמן, אמן
    סגור
  • 1.
    אדווה מספיק כמה מחפשת פירסום. תהיה צנועה (ל"ת)
    איתי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שיהיה להם הרבה הצלחה תהיו מאושרים (ל"ת)
    סלביה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור