ויראלי

הכתבת והמגישה בקשת 12 משתפת בצער: "כמה כאב וגעגוע"

כתבת האוכל והמגישה של קשת 12, ריטה גולשטיין, מדברת הבוקר בחשבון האינסטגרם שלה על הדיסונסס הגדול בימים אלו: "כל אחד צריך לשמוע את זעקות השבר"
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום shutterstock)
כתבת האוכל ומגישת הטלוויזיה בקשת 12 ריטה גולדשטיין משתפת הבוקר (חמישי) סטורי בעקבות האירועים הביטחוניים האחרונים, ההודעה על מותם של חיילים וגם שחרור החטוף השבוע.
גולדשטיין שבדרך כלל מגיעה לאולפן לדבר על אוכל ומסעדות שיתפה את העוקבים כי היא חשה את הפער בין עבודתה לבין המציאות הקשה בשטח ומתייחסת למשפחות החטופים: "היום באולפן, אמנם היה אוכל, ורציתי לעשות כבוד לאחד המקומות שמשלבים טבע, חקלאות, ומנות מצוינות. אבל בראש ובראשונה, כל אחד צריך לשמוע את זעקות השבר של משפחות החטופים היום, שצורחות לאהובים שלהם מעבר לגדר. כמה כאב וגעגוע".

(מתוך חשבון האינסטגרם של ריטה גולדשטיין)
בשבוע שעבר פרסמה גולדשטיין סטורי בו הביעה את תסכולה מהתנהלות הממשלה: "אם אתם עוקבים פה מספיק זמן אתם יודעים שאני ממש לא אוהבת פוליטיקה ואף התחום כולו מחלחל אותי ולכן אני ממש לא נוטה לעסוק בפוליטיקה בעמוד הזה", שיתפה גולדשטיין בסטורי. לאחר מכן הוסיפה: "ובעצמי מנסה גם למזער מפגש עם החדשות כי זה ממש פיזית ונפשית עושה לי רע".
"מי שכותב לי על הסטורי בנוגע לחטופים אתמול בנוגע למצב בצפון היום, ומבקש פתרונות אסטרטגיים ותכנית יציאה סדורה מהזוועה שמתחוללת פה, אני כאן להזכיר שרצוי לבקש תכניות כאלה מההנהגה. לא מאנשים שהם בסך הכל אזרחים שומרי חוק ומשלמי מיסים, ואיך לכך יש להם כל זכות להביע את דעותיהם, תחושותיהם וחששותיהם מהבור ללא תכלית שכולנו שוקעים אליו עוד קצת מדי יום", כתבה גולדשטיין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה