ויראלי

כוכב ארץ נהדרת עובר תקרית אנטישמית: "כמה קללות יש לי בראש"

אוראל צברי שיתף מפריז: "בכניסה בבידוק, השומר המוסלמי כמובן שאל איזה דגל זה ורצה 'לבדוק' אם זה דגל תקני ואם מותר להכנס עם דגלי ישראל...יימח שמו, ואז האחראית אמרה שאם זה עם הסימן הצהוב אז אסור. מכה קללות יש לי בראש עכשיו בשבילכם, אבל אחסוך פה. אבל יש זהב ותהיה פה התקווה, על אפם וחמתם"
מערכת ice |  1
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אחרי שאביו של אוראל צבריכוכב ארץ נהדרת בקשת 12 וכן "שנות ה-90" ברשת 13, עבר חוויה לא פשוטה בשבוע שעבר כאשר נכנס לחדר הניתוח ועבר ניתוח לב כשבנו ביקש את התפילות של עוקביו, הוא המריא לפריז כדי לדחוף ולעודד עם 'נבחרת אל על' את הספורטאים הפראלימפיים.
רגע לפני שעמי דאדון זכה בזהב בבריכת השחייה, צברי כתב שביציע בו הוא ישב המצב היה מתוח מאוד: "הצרפתי הזה העיר לנו שאנחנו צועקים ועשה פרצוף. מי מספר לו שהוא אנטישמי בסונה ושהוא יכול לקפוץ לי לבריכה".

עוד הוא כתב: "ובכניסה בבידוק, השומר המוסלמי כמובן שאל איזה דגל זה ורצה 'לבדוק' אם זה דגל תקני ואם מותר להכנס עם דגלי ישראל...יימח שמו, ואז האחראית אמר שאם זה עם הסימן הצהוב אז אסור. מכה קללות יש לי בראש עכשיו בשבילכם, אבל אחסוך פה. אבל יש זהב ותהיה פה התקווה, על אפם וחמתם של האנטישמים פה".
לאחר ששבר את הרשת עם השירה הסוערת שלו ל'תקווה' על ראש הפודיום, דאדון קיבל מחמאות מרגשות מצברי: "יש זההההב! אני לא מאמין שזכיתי לרגע, אין מרגש כזה", הוא הוסיף: "אני פשוט לא מפסיק לבכות איתו, איזה מרגש". וגם: "גאווה שאין כמוה, ותחושת התעלות מטורפת, כל כך שמח שחוויתי את זה, אושר עילאי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר אנטישמי מאשר ארץ נהדרת? (ל"ת)
    שמעון 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור